piątek, 28 września 2012

Powerlesss

Cześć.
Dzisiejszy dzień może być... W szkole robiliśmy sobie ,,Dzień chłopaka''. Na ostatniej godzinie był dodatkowy Język Angielski. Nie poszedłem bo mi się nie chciało. Tak jak tydzień temu. Nauczycielka powiedziała, że mnie będzie pytać. Nie zależy mi. Wolałem iść z kuzynką do domu na pieszo. Jak dobrze, że już piątek. Dobija mnie ta szkoła a zwłaszcza moja klasa. Oczywiście nie mówię o wszystkich ale o większości. Chłopaki myślą, że coś powiedzą głupiego to to jest śmieszne a tak wcale nie jest. Następnym razem powiem im coś. Jeszcze tylko niecały rok. Musze sobie kupić Vansy. Żegnam.


404719_388788241193629_902505318_n_large

Tumblr_mb0nyzbaov1rr34c6o1_500_large 

282249101616721110_7ohjtkts_c_large

17 komentarzy:

  1. Spk dzień . :D
    My robimy dzień chłopaka w poniedziałek i prawie wg nie mamy lekcji a w dodatku w poniedziałki mamy do 12:30 . zajrzyj do mnie :)

    ______________________
    http://best-stories-under-the-sun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam do obserwatorów mam nadzieje na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha, szczere i w ogóle fajnie się czyta. Czekam na kolejne posty :)
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog zapraszam do siebie + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też był dzień chłopaka, te wszystkie święta walentynki, dni chłopaka, dni kobiet itp są tak idiotyczne, co za idiota to wymyślił?(lub co za idiotka)
    No cóż u nas też tak jest, koleżanki się wkurzyły, bo równoległa klasa znów została zwolniona z ostatnich lekcji a my nie, i gdzie t sprawiedliwość???
    Cóż, fajny blog, a co do dnia nie zaliczę do najgorszych w tym tygodniu. Najgorszy był wczorajszy kiedy to nie ukończylam biegu i pogotowie mnie zabrało;////

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty blog. Naprawdę świetnie piszesz, więc dodaję do obserwowanych :).
    Btw. mi też został już nie cały rok z moją klasą, ale ja się chyba do nich wszystkich już przyzwyczaiłem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. my robiłyśmy wczoraj "Dzień chłopaka". Mnie moja klasa już nie dobija. Dobijała mnie tylko pod koniec pierwszej klasy. Fajna, notka btw. Blog fajnie się zaczyna.
    Kocham ciasta czekoladowe <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no, super blog :* Piszesz bardzo ciekawie :D Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. blog świetny. i fajne zdjecia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. my robimy dzień chłopca w poniedziałek
    pierwszy raz czytam bloga, który prowadzi chłopak i jestem pod ogromnym wrażeniem
    korzystając z okazji, chciałabym ci złożyć wcześniejsze życzenia na dzień chłopca więc: wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  11. Nasz dzień chłopaka był do bani jak co roku. Blog łatwy do odbioru. Mnie też klasa dobijała, ale dałam sobie na wstrzymanie.
    Zapraszam do mnie http://zakrecona-malolata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog. U nas dzien chlopaka w poniedzoalek... Obserwuje, i czy zrobisz to samo na www.polamojezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D