środa, 17 października 2012

Burn.

Może zacznę od tego, że nie wiem czemu nie pisałem przez cały tydzień na blogu. Nie ważne. W Niedzielę byłem z Roksaną w Galerii w Kielcach. Jestem trochę zły bo kupiłem tylko jedną bluzkę. Może pojadę jeszcze za dwa tygodnie. Nie wiem czy nie kupić sobie Conversów.. Ale waham się. Dzisiaj w szkole moja klasa musiała sprzątać teren koło szkoły. Ja powiedziałem, że po gówniarzach sprzątać nie będę. Za tydzień jest wycieczka do Szczawnicy. Może bym pojechał ale na pewno nie z moją klasą.. Chyba bym upadł na głowę.. Usłyszą jakąś reklamę a potem cały czas śpiewają ją. This is sick. I kolejna lektura do przeczytania. Balladyna. Nie jest taka zła bo ma tylko 160 stron i jest na akty i sceny. Szybko się przeczyta. Na samym dole bloga zamieściłem reklamy. Jak możecie to klikajcie. Może jeszcze dzisiaj gdzieś pójdę.. Starczy tego pisania. Proselos.

427173_429329983772286_103253046_n_large

Tumblr_m9mef9jcbw1rexwzho1_500_large

Tumblr_m4144aqmez1r1vmmoo1_500_large 

548378_431422230248148_859584541_n_large

Tumblr_mbu1e45xcw1rzbc2io1_500_large

7 komentarzy:

  1. Conversy sa swietne. Sama mam juz druga pare. U tez mam Balladyne. Ale jestem w szostej klasie.

    www.polamojezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze i czwarte zdjęcie super. Kocham żelki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. conversy są spoko, sama nie mam, ale zastanawiam się www.aniadziennik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Conversy jak najbardziej na tak :)
    "Usłyszą jakąś reklamę a potem cały czas śpiewają ją." - moja klasa ma to samo -,-
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Conversy są świetne :)
    bardzo fajny blog ;) i zdjęcia też.
    zapraszam do mnie na blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczepisty blog <3 obserwuje liczę na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ŻELKI ;d
    Zacny blog.



    lonely-day-die.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D