wtorek, 9 października 2012

Dark side.

Głupi dzień. Może zacznę od tego, że dostałem 1 z matematyki za brak pracy domowej. Mówi się trudno. Z Polskiego pisałem test z lektury i chyba też nie będzie za wesoło. Zobaczymy. Jak wracałem ze szkoły na nogach widziałem przejechanego małego kotka. Co to są za ludzie na tym świecie. Zabiłbym tego co przejechał tego kota. Po szkole byłem w Biedronce z Roksaną a potem w kościele. Musze odrobić lekcje. Chce mieć już spokój. Chce już Sylwester. Ostatni był trochę nie udany. Mam nadzieję, że w tym roku będzie taki jaki sobie wyobrażam. W Niedzielę chyba pojadę do Galerii w Kielcach. Zostało mi tylko jeszcze 10 różańców do zaliczenia...

548237_453507254692207_140085156_n_large 
 
Tumblr_mbl0t6iyie1qmc07eo1_500_large

F7gmx_large 

Swvhm_large 

 Tumblr_mbiyxhhbat1ri8zlfo1_500_large

5 komentarzy:

  1. Powodzenia z różańcami. Ja muszę poczekać jeszcze rok do bierzmowania :D
    Dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż ;)
    http://tylkotakethat.blogspot.com/
    Założyłam ten blog, aby ludzie poznali wspaniały zespół jakim jest Take That. Piszę też tam o sobie
    Cenię sobie stałych czytelników. Jeśli będziesz obserwowała mój blog dlatego, że ja będę obserwować Twój to w trybie natychmiastowym przestaje obserwować Twój blog ;) Proste.
    Nie jestem nie miła, po prostu stawiam sprawę jasno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej , hej. Gdzie kolejne notki ? ;)
    Czekam. :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D