piątek, 26 października 2012

Halloween.

Ja już chce Halloween... Dwie godziny temu przyszedłem ze szkoły. Siedzę, siedzę i siedzę. Nudno jakoś. Na poniedziałek mam przeczytać trzy lektury. Na szczęście mają tylko po 15 stron. Jakoś za miesiąc może będę mieć nowy telefon. Już sobie chyba wybrałem. Dzisiaj u mnie już śnieg padał. Ale tylko przez 10 min chyba.. Potem przestał. Ja jeszcze nie chce zimy. Trzeba się grubo ubierać i wgl. Jutro może pójdę na hot-doga. Ale to jeszcze nie wiadomo. Muszę obejrzeć jakiś film. Nie wiem czy horror czy zwykły. Jak ktoś oglądał ciekawy to niech napisze w komentarzu. Zimno mi.. 

Tumblr_m9wejbhjc61qhwi0mo1_500_large 


4qck_wxfrps_large

5taiqbljmsy_large 

 Dmvf9_nq8bm_large

1737980_large

2 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D