niedziela, 21 października 2012

I’m bored.

Dzisiaj niedziela. Taki nudny dzień. Do kościoła idę na 16 bo przy okazji po mszy będzie różaniec a chce już zaliczyć wszystkie i mieć spokój. Wczoraj oglądałem ,,Mam Talent''. Fajne było. Chciałbym, żeby w Polsce Halloween był obchodzony tak jak np. w USA. To by było coś. Szkoda, że w tym roku jest w środę. No ale cóż. Nie chce mi się nic robić. Sylwester też już za dwa miesiące. Mam nadzieję, że będzie fajnie. Chyba już o tym pisałem. Siedzę nad tym postem już pół godziny i myślę co tu napisać bo nie chce, żeby był taki krótki. Dzisiaj oglądałem film: ,,Laleczka Chucky'' pierwszą część. Fajny.. Tylko szkoda, że taki głupi lektor. Polecam też film: ,,W pułapce strachu''. Oglądałem dwa razy i nie znudził mi się. Podobno na ,,Wszystkich świętych'' ma być śnieg. Ciekawe. Nie lubię zimy.. To znaczy jak idę do szkoły a tak to może być. 

Tumblr_l5rpdr5bkb1qa2nz2o1_400_large

 291768_231345503584032_4100616_n_large

 Tumblr_m95i7sg7zk1qjp1ixo1_500_large

 292809_427616507297747_273651740_n_large

18 komentarzy:

  1. No, szkoda, że w Polsce nie ma takiego Halloween jak w USA, ale myślę, że jeszcze poświstujemy, bo w naszym kraju też zaczyna się robić głośno o tym Halloween.
    Nie lubię horrorów. Powiem krótko: boję się. A ja nie lubię się bać. Jak już mam oglądać horror to nie taki znowu straszny, bo zawału dostane czy coś...
    A zima jest fajna tylko w święta i ferie ;)
    Takie to ostatnie zdanie bez sensu, ale nie potrafię napisać inaczej ---> blondynka XD


    tylkotakethat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wczoraj oglądałam Mam talent.
    Masz fajnego bloga.

    Zapraszam do mnie Kunegunda z http://kunegunda-koniec-nudy.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z kuzynką i innym dziewczynami zawsze chodzimy przebrane za jakieś upiory i zbieramy cukierki. Nie lubię horrorów . Wpadnij do mnie http://best-stories-under-the-sun.blogspot.com/ i liczę na komentarz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, obserwuję i liczę na rewanż

    http://miss-cosmo15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Heejo :D
    Ja nie obchodzę helloween , nie wiem czemu XD
    Lubię horrory . Ale nie oglądałam laleczki chucky , obejrze : ]
    + obserwuje

    my-true-stoory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chcę Halloween w polsce! Ale znając życie bd to odebrane jako zakłócanie spokoju... ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. A i chciałeś link do bloga więc proszę bardzo ;)

    http://nataliaprokopiuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się twój blog :)

    oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No fajnie by było jakby i do Polski przeszła " Halloweenowa " moda ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog i zdjęcia . Dostałam prawie zawału przez tą laleczkę jak sie ruszyła na fotce xD
    obserwuje i zapraszam do mnie
    http://uszy-oczy-dlugie-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedlugo halloween xD
    Podekscytowana ja tak xD

    Zapraszam na nowego bloga x

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, też żałuję, że w Polsce nie obchodzimy Halloween. Fajny blog ;D


    diary-ama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłam na bloga przez czysty przypadek i muszę powiedzieć że ciekawie się czyta. A jedynką z matmy się nie przejmuj, haha. Pozdrawiam. formidable-disconsolation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi there! I could have sworn I've visited this web site
    before but after browsing through some of the posts I realized it's new to me.
    Nonetheless, I'm definitely delighted I discovered it and I'll be book-marking it and
    checking back frequently!

    Also visit my web-site; http://members.a1-article.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.

    Look advanced to far added agreeable from you! However, how can we communicate?


    Take a look at my blog ... clients.silvercentral.net -
    ,

    OdpowiedzUsuń
  16. This design is steller! You certainly know how to keep a
    reader amused. Between your wit and your videos,
    I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Excellent job.
    I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    Feel free to surf to my webpage: clairehunterphotography.com

    OdpowiedzUsuń
  17. When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox
    and now each time a comment is added I get three e-mails with the same comment.
    Is there any way you can remove people from that service?
    Bless you!

    Here is my blog: sightings.elvissightingbulletinboard.com

    OdpowiedzUsuń
  18. What's up friends, its enormous post about tutoringand entirely defined, keep it up all the time.


    Also visit my webpage ... http://members.scfenghe.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D