poniedziałek, 1 października 2012

Lack of time.

Właśnie wróciłem z kościoła. Jestem tak zły na to wszystko. Teraz bierzmowanie i cały czas muszę chodzić do kościoła. Nie mam czasu na nic. Przyjdę ze szkoły, posiedzę godzinę w domu , potem do kościoła a na końcu lekcje. I dzień stracony. W szkole dużo nauki i wgl. A i jeszcze ta moja klasa. Nienawidzę mojej szkoły. Chce iść do biblioteki oddać i wypożyczyć jakąś książkę to nie mogę bo trzeba iść do kościoła. Czytam trzy książki na raz. Jakąś posraną lekturę, która jest jedna w klasie, ,,Zmierzch" i ,,Anię z Zielonego Wzgórza". Wiem, że to książka dla podstawówki ale chciałem ją jeszcze raz przeczytać. Ostatnio byłem pytany z Polskiego. Dostałem 3. To dobra ocena jak na moją nauczycielkę. Dobrze, że mnie już spytała. Będę miał przynajmniej spokój na jakiś czas. Ale się rozpisałem... Dobra spadam. Cześć.


 Tumblr_mb82ycv9ar1qmbt9lo1_500_large

 320421_366627250084343_1678312972_n_large

Tumblr_loqofeqpps1qmvcgzo1_500_large 

7174720260_8e42666850_z_large 



6 komentarzy:

  1. A tak.. Ani chwili wolnej... :/ I tak jeszcze przez kilka miesięcy :( Ale wiesz,na poprawę humorku mogę polecić ci bardzo ciekawą książkę pt. ,,Ziemniak''. Bogata w ilustracje, pasjonująca, i bardzo ciekawa. W sam raz na długiee wieczory! <3 :D hahah
    __________________________________
    I do tego brak czasu na zakupy w Biedronce! ^^ *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, jak to jest, też mam w tym roku bierzmowanie. Harry Potter dość wciągająca książka i co najważniejsze odciąga od szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  3. no niestety każdy musi przez to bierzmowanie przejść:) (oczywiście każdy praktykujący) szybko minie, zobaczysz:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, fajny blog równiez prowadze takiego bloga w tym stylu o sobie wejdziesz i skomentujesz ??
    http://catch-each-day.blogspot.com/

    pozdrawiam Ewa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten ból, bierzmowanie przechodziłam w tamtym roku. szkoła na serio dołuje a jeszcze dziewięć miesięcy.. no ale jakoś się przetrwa ;d

    http://male-jest-wredne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie się zaczyna blog.
    Życzę sukcesów!.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D