poniedziałek, 29 października 2012

Winter.

Spadł śnieg. U mnie pada cały czas. Wszędzie jest biało. Musze sobie kupić jakieś buty nowe bo mam tylko najki a nie chce ich niszczyć w zimę. Pewnie wszędzie tak pada. Dzisiaj na polskim oglądaliśmy jakiś film. Taki nudy, że myślałem, że usnę. Rano byłem soplę. Haha. Dobrze, że w domu ciepło. Dzisiaj założyłem sobie profil na odpowie.pl Jak macie jakieś pytania to piszcie. Link jest u góry na blogu. Wystarczy kliknąć na zakładkę: ,,Ask me''. Jutro na geografię muszę się dużo nauczyć. Jestem w trzeciej gim. a pisze co lekcję kartkówki z pierwszych rozdziałów z książki do pierwszej gim. Nie wiem o co chodzi. Na Angielskim też co lekcje kartkówki ze słówek i wgl. Dobrze, że jeszcze tylko dwa dni szkoły. Nawet lubię ,,Wszystkich świętych''. Myślę, co by tu jeszcze napisać.. Już trzy godziny siedzę na necie. Muszę się wziąć za lekcję. na blogu dopiero 30 obserwatorów.. Trochę mało... No ale cóż..

Tumblr_mav521bzrm1rcdfc0o1_500_large 

Tumblr_mcnwx7k7241rj9yieo1_500_large 

530794_409815875753781_675483841_n_large 

Tumblr_mcg5fwiivs1qjzvcco1_500_large

3 komentarze:

  1. Zima, zima...
    30?! Malo?! Ja mam dwudziesty i jestem cholernie szczesliwa! :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog i wygląd :)
    http://faairycandles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D