poniedziałek, 12 listopada 2012

Breathless.

Nie chce jutra.. Pewnie jak inni piszę jutro Egzamin próbny. Przez trzy dni. Nie chce mi się.. Taka głupota. Dobrze, że nie trzeba być ubranym na galowo. Musze posprzątać chomikowi w klatce. Dzisiaj dzień jak dzień. Nic się nie działo. Była akademia w szkole.. Z Polskiego dostałem 4. Znowu się cieszyłem jak głupi. Musze się zacząć uczyć na konkurs chemiczny. Pisze 28 listopada a jeszcze praktycznie nic nie umiem. W czwartek idę zdawać pytania do księdza. Albo 24 albo 48. Nie wiem jeszcze ile się nauczę. Co chwile nauka.. Masakra.W komentarzach w poprzedniej notce ktoś mi napisał, że mój blog został nominowany do Liebster Blog. Mam chyba odpowiedzieć na jakieś pytania. Ale to potem. Nie mam czasu. Fajnie, że komuś podoba się mój blog i go czyta od czasu do czasu. Przynajmniej wiem, że nie pisze na darmo. Mam nadzieję, że tak zostanie...


Tumblr_lvux2iu4lq1qmquszo1_500_large 
 
246712_485226028162260_2044945554_n_large

 Tumblr_m61dgniqlx1qex5vno1_500_large

 128996801_large

6 komentarzy:

  1. znam ten bol jutro tez pisze egzaminy :( i musze byc nagalowo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jutro piszę próbny egzamin, ale nic się nie uczyłam. Trudno jakoś to będzie. Przynajmniej mam na drugą lekcję. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też piszę od jutra próbne egzaminy
    i także zapisałam się na konkurs chemiczny oraz fizyczny, na które kompletnie nic nie umiem a nie mam czasu na naukę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dopiero za rok
    trzymam kciuki
    zapraszam
    http://zaklamanii.blogspot.com/
    :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do Liebster Award, więcej informacji znajdziesz na moim blogu http://w-pogoni-za-szczesciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D