środa, 28 listopada 2012

Confusion.

Przeczytałem w jeden dzień ,,Balladynę''. Jutro omawiam. Zgłaszam się też jutro z wiersza i interpretacji bo chce mieć to już z głowy. Po południu idę zdać pytania do bierzmowania. Dzisiaj pisałem konkurs z chemii. Miałem tyle czasu a praktycznie nic nie powtórzyłem. Po konkursie już nie poszedłem na ostatnią lekcję. Jutro religia.. Pewnie znowu będę śpiewał z Iloną. Odwracam się do niej, zakładamy słuchawki i śpiewamy na całego. Jest dobrze. W tym tygodniu jeszcze nic tu nie pisałem bo nie miałem czasu. Musze skończyć czytać ,,Zmierzch''. Jestem na połowie. Do biblioteki też nie poszedłem.. Nie chce mi się już wychodzić z domu.. Wole siedzieć w domu. Chciałbym jechać w ten weekend do Galerii. Wgl to mógłbym codziennie jeździć. Uwielbiam to. Musze ściągnąć sobie jakieś piosenki na telefon... Spadam. Cześć.


417005_497832260238498_345822948_n_large 

531044_357207724375587_801224219_n_large

Tumblr_me7ai48r1i1rkiufpo1_500_large

Tumblr_me46xj3yvc1rlqv9lo1_500_large

3 komentarze:


  1. Hej świetny blog!!
    Komentuj za komentuj?

    obserwuj za obserwuj?

    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fotki , klimat świąt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmch

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie fajny blog... ;D
    Świetne zdjęcia ;P
    Zapraszam do mnie

    http://sania663241366.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D