środa, 21 listopada 2012

Cupcake.

Jak mi się rano nie chciało wstać to nie wiem... W ogóle to ja rzadko wstaje o normalnej porze.. Jakoś już tak jest.. Wczoraj robiłem babeczki czekoladowe. Oczywiście dzisiaj już nie ma po nich śladu. Haha. Dzisiaj nie miałem matematyki. Jak dobrze. Z Polskiego dostałem 4 z odpowiedzi. Nie pojmuję tego. Ja i 4 z odpowiedzi. Nauczyłem się 5 minut przed lekcją to wszystko pamiętałem. Z Angielskiego dostałem już wyniki z egzaminu. Nie jestem zbytnio zadowolony ale źle nie jest. W piątek wywiadówka w szkole.. Czas poprawić oceny. Haha. Dobra.. Nie będę pisać nic więcej. Brak czasu. Spadam uczyć się fizyki bo jutro sprawdzian. Na piątek wiersz na pamięć.. Jak ja się tego wszystkiego nauczę...


 Chocolate-stuffed-red-velvet-cupcakes_large

 Tumblr_mdum35qsfh1qlqo4ro1_500_large

 Tumblr_mdszs52drd1rku7zwo1_500_large

 Tumblr_mduleo500n1rld48oo1_500_large

 25_16264_500715_3fe8d66a925a785d5adcfb7a3a360ada_d77fbb_301_large

7 komentarzy:

  1. jakoś ogarniesz tą szkołe, jeszcze jest troche czasu do końca półrocza :D obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, nagle dowiadujesz się o wywiadówce i rodzi się w Tobie zapał do nauki.. skąd ja to znam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a i ps : zapraszam do mnie !
    klaus-caro.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnego masz bloga. Obserwuje i liczę na rewanż http://tojainiktmnieniepodrobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog ;d Ja dopiero zaczynam, więc liczę na Twoją opinię i mam nadzieję, że zachęcę Ciebie do czytania właśnie tej historyjki ;d
    http://onetiredpony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D