środa, 7 listopada 2012

Sad.

Dzisiaj jakiś dziwny dzień. Taki ponury. W szkole lekcje trawy i trwały.. Myślałem, że się nie skończą. Chociaż może nie taki głupi bo z Polskiego dostałem 3 z wypracowania.. Normalnie nie mogłem uwierzyć.. A u mnie bardzo ciężko na taką ocenę. Z matematyki sprawdzian całogodzinny.. Nie uczyłem się.. Ale coś tam napisałem..Chyba dwa tygodnie temu pisałem, że ma być wycieczka u mnie w klasie. Od tego czasu żadnej wycieczki nie było... Taka jest moja klasa. Cały czas komuś nie pasuje albo coś.. Dobrze, że się nie zgłaszałem. Nie lubię takiego przekładania. Jutro kartkówka z Niemieckiego... Musze się pouczyć. Mam chęć kupić sobie wszystkie części Harrego Pottera. Ale najpierw Vansy. One są teraz na pierwszym miejscu. Musze zacząć czytać Balladynę...


Tumblr_md4j4keouy1qm6pllo1_500_large 

Tumblr_md461mvgqj1rdmkblo1_500_large

Tumblr_md2i8mvuxs1r33qupo1_500_large

Tumblr_mc3k8zvnst1r77aupo1_500_large

5f5f7144e5a911e1ad6322000a1e89b2_7_large



7 komentarzy:

  1. U mnie to gorsza wychowawczyni... -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :)

    Zostałeś nominowana u mnie do Liebster Blog . Więcej info na : http://charmingcharworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie. <3

    rozne-historie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog a ostatnie zdjęcie wymiata
    Zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :P
    http://paullla6543.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje <3
    i fajny blog !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne obrazki ;DD
    Obserwuję
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D