sobota, 3 listopada 2012

Zombie.

Dzisiaj sobota. Strasznie mi się nudzi. Wczoraj było fajnie.. A może dzisiaj? Nie wiem. Pomijając. Wczoraj poszedłem do Roksany o 22 i malowaliśmy się. Zrobiliśmy się na ,,zombie''. Tak zeszło do godziny pierwszej w nocy. Jeszcze zrobiliśmy sobie zdjęcia. Ale potem musieliśmy to zmyć. To dopiero było... Nie mogliśmy tego zmyć.. Do dzisiaj mam jeszcze trochę czarne oczy. Oglądaliśmy jeszcze ,,American Horror Story''. Teraz siedzę przy biurku i sączę zieloną herbatę. W internecie pisało, że zima ma być krótka i ciepła. Mam nadzieję. Do szkoły muszę narysować wielkie godło. Masakra. Może jeszcze dzisiaj pójdę do Biedronki. Haha. Zaraz muszę odrobić lekcję bo jutro mi się nie będzie chciało.

powerlesss.odpowie.pl

Tumblr_mcwlixnwhg1r5a69vo1_500_large 

Tumblr_mbci8mzm9n1qlci3xo1_1280_large

Tumblr_m2khlwyz7t1qcwiu0o1_500_large 

 Tumblr_mcmw6bymmd1rc5exlo1_500_large

Tumblr_mcn024m9rz1r2xt2oo1_500_large

7 komentarzy:

  1. Nie ma to jak pomalowac sie na zombie.
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten makijaż na zombie musiał ciekawie wyglądać! :)
    Ja bym chciała, żeby zimna była długa i śnieżna...

    archiwum-aoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż musiał ciekawie wyglądać :)
    http://faairycandles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A widzisz, ja mam nadzieję na długą, śnieżną zimę. Choć w sumie niech będzie krótka, ale śnieżna do potęgi :D
    Pozdrawiam!
    http://niewidzialnym-atramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś chłopakiem? Tak ładnie piszesz...

    OdpowiedzUsuń
  6. haha ! super blog.
    Zapraszam do mnie. ; )

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D