wtorek, 4 grudnia 2012

Again.

Znowu próbne egzaminy.. Ledwo co poprzednie oddali a już jest kolejny. Ale przynajmniej nie mam lekcji. To znaczy dzisiaj zrobili tak, że jak zaszedłem do szkoły to zaraz pisałem już pierwszą część. Musiałem coś dzisiaj napisać bo już prawie tydzień nic tutaj nie pisałem. Jakoś nie było czasu. Już nie mogę doczekać się Sylwestra. Już chce święta i wolne. I ferie zimowe. Musze sobie kupić kurtkę na zimę bo śnieg już spadł a ja nadal chodzę w cienkiej. Wczoraj kłóciłem się z kierowcą autobusu i dyrektorką szkoły. Fajnie.. Jak ja wiem lepiej to będą mi wmawiać. Ale co tam. Musze już chodzić na roraty. Tak zimno a ja jeszcze muszę biegać po kościołach. Dzisiaj jeszcze pojadę kupić prezent dla koleżanki z klasy na Mikołaja. Losowaliśmy. Dobrze, że akurat ją wylosowałem a nie jakiegoś chłopaka...


Tumblr_meifzqzxtg1qb3aqao4_500_large

Tumblr_mb0meuewa61qmbt9lo1_500_large_large

Vl1t4ita3fq_large

Tumblr_lt6rho7g9b1qes374o1_500_large

4 komentarze:

  1. Pierwsze zdjęcie niesamowite;)

    obserwujemy?

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ;D


    obserwuje ;D

    Zapraszam do mnie ;)

    http://sunnymornn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O człowieku... U mnie jest to samo, jeżeli chodzi o roraty. A egzaminów u mnie w szkole nie było ;> więc się niezmiernie cieszę, bo ostatnie wyszły okropnie.
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie sheeranatorforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj , ja tak samo chcę już wolne . Mam dość szkoły . Tym bardziej , że mam niezły zapierdziel z nauką i jest cholernie zimno , przez co nie mam ochoty wychodzić z domu .
    Świetny blog :D Będę tu wpadać .
    Obserwujemy ?
    http://repent-repent-the-end-is-nigh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D