poniedziałek, 24 grudnia 2012

Merry Christmas.

Piszę z nudów. Właśnie czekam na pasterkę. Idę jak co roku. Rano byłem na małych zakupach. Jak wróciłem ubrałem choinkę i wgl. Jestem tak najedzony, że zaraz pęknę. Ale to pewnie jak każdy. Nie zjadłem dużo a tak się najadłem. Na blogu jest tylko jedna reklama. Nie wiem czemu. I z czego ja będę mieć kasę, ja się pytam. Ale głupio, że musimy iść do szkoły zaraz po Sylwestrze. I tak zaraz mam ferie. Nawet nie opłaca się iść do tej szkoły. Ale cóż. Nie wiem czy już to pisałem ale jak coś to napiszę jeszcze raz. Lubię te święta. Ostatnio nic się nie dzieję. Nie ma co pisać. Może sobie ustawie jakąś piosenkę na bloga bo tak jakoś cicho. Ale jeszcze pomyślę. Chciałbym iść na koncert Lany Del Rey. Byłoby super. Może kiedyś. Idę. Cześć.


Tumblr_mfk1olfezr1s15ypqo1_500_large

Tumblr_medchpoupt1r8tvbso1_500_large

15913_355954954503159_1881128018_n_large

Tumblr_mfk1as8vhx1rhnbkko1_500_large

5 komentarzy:

  1. Ja mam ferie dopiero 11 lutego. Jak ja ci zazdroszcze . ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ho, Ho! Nie narzekajcie! Ja mam ferie w przeciągu dwóch ostatnich tygodni LUTEGO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ferie w tym samym czasie :D
    Fajnie się czyta :)
    Zapraszam do mnie
    http://wehwjd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog ! :)
    Obserwujemy? Mam nadzieję, że do mnie wpadniesz ♥

    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ferie na przelomie stycznia i.lutego... Jak dla mnie to najlepiej jest miec na koniec lutego bo ma sie juz po czym odpoczywac. ;p

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D