środa, 12 grudnia 2012

Reflection.

Nie pisałem nic na blogu już od ponad tygodnia. Ale to nie była moja wina. Nie miałem internetu bo coś się tam stało. Ale teraz jakoś już jest. W szkole od nowa próbne egzaminy. W kółko jedno i to samo. Mam nadzieję, że następny tydzień jakoś szybko zleci bo chce już wolne. Ale to chyba jak każdy. Czas poprawić oceny. Nie jest tak źle ale chce, żeby było lepiej. W następny czwartek robimy sobie w klasie Wigilię klasową. Ciekawe jak będzie. Myślę, że tak sobie. Bo przecież ta moja klasa mnie dobija.. Ale co tam. Przeżyję jeszcze pół roku. Na Sylwester idę najprawdopodobniej do Roksany. Ma szczęście, że przyjeżdża 30 Grudnia bo jak by inaczej było to chyba bym ją zabił. Wczoraj się uśmiałem w szkole. Dostałem pięć piątek z wuefu. Na jednej godzinie. Z przewrotów w przód i takie tam inne... Przy tych kilku jedynkach za nie ćwiczenie przydały się te piątki. W ten piątek jest u mnie wywiadówka. Moja mam powiedziała, że jej się nie chce iść bo nie lubi za bardzo mojej wychowawczyni bo jak ona się rozgada to koniec. Podobnie jak pani od wuefu. Dobra nie zanudzam szkołą... Cześć.


Tumblr_mewjlioacz1rda9q3o1_500_large

Tumblr_mewt11b6s61qduvt0o1_500_large

47fw5hgfbpdz4jlvtwl7go62uwut638j_large

Img_0149_large

3 komentarze:

  1. Oj, nie wiadomo czy będziemy świętować Sylwestra, bo przecież koniec świata XD I tak się trafiło, że wigilię klasową mam 21. Jak to mówią moje koleżanki "nie ma to jak wigilia na koniec świata".

    tylkotakethat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, u mnie też niedługo wywiadówka, ale chyba nie będzie tak źle oceny mam w miarę dobre mam nadzieje, że w przyszłym semestrze będą lepsze :)

    tuito-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie już we wtorek wywiadówka. O,o
    Fajne foto ciast.. <3

    http://crafly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D