czwartek, 24 stycznia 2013

Contest.

Cześć. Wiem, że trochę długo nie pisałem ale jakoś miałem mało czasu. Nie wiem jak Wy ale mi się już kończą ferie. To jest już ostatni tydzień, ostatnie cztery dni. Niestety. Kilka dni temu zgłosiłem mojego bloga do konkursu ,,Blog Roku 2012". Jestem w kategorii młodzieżowej. Tą kategorię będzie oceniać Honorata Skarbek ,,Honey''. Żeby przejść do kolejnego etapu potrzebne mi jest wiele głosów SMS. Żeby zagłosować na mojego bloga wystarczy wysłać smsa o treści J00484 (tam są zera) na numer 7122. Koszt smsa to 1,23 zł. Pieniądze z głosów zostaną przeznaczone na obozy dla ubogich i niepełnosprawnych. Jeżeli ktoś chce więcej informacji to zapraszam na stronę Blogroku.pl Myślę, że warto wysłać sms, ponieważ można pomóc mnie a przede wszystkim ludziom potrzebującym. A wracając do mnie. Dzisiaj tak bardzo chciałem wstać wcześniej.. Tak gdzieś o 8:00 a wstałem o 10:30. Byłem tak zły... Ciekawe kiedy się ta zima skończy. Obok mojego domu jest tyle lodu, że nie można chodzić. To chyba tyle. Może jeszcze jutro coś napisze. Cześć.

539082_343161005771469_396622321_n_large

Tumblr_mh4v70sqpa1s2vkdvo1_500_large

Tumblr_mgyqk65swo1qb13puo1_500_large

Tumblr_mh20lwrwlg1r6ej77o1_500_large

8 komentarzy:

  1. Tu masz link . :
    1d-make-me-happy-opowiadanie.blogspot.com :) zapraszam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog . Zapraszam do mnie http://najlepszy-serial-pierwsza-miosic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny bog i fajnie się go czyta
    Zobaczysz ? Wiesz to mój pierwszy post i bardzo bym chciała abyś ocenił bo ty jesteś już zaawansowany a ja dopiero zaczynam .
    http://kroloowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog. Zapraszam do mnie: http://soulmusicdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet nie zaczęłam ferii. XD
    Fajny blog. Obserwuję i zapraszam do mnie.
    http://especialbloggerlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też niestety ferie się kończą :(
    Fajny blog. Obserwuję cię.
    Zapraszam do siebie:
    http://wszystkoinictocalymojswiat.blogspot.com/

    Zaczynam znowu pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
    Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
    Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
    Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog ;)
    zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D