wtorek, 15 stycznia 2013

Emptiness.

Ferie już są... Myślałem, że będą udane a przynajmniej lepiej się zaczną. No nic. Mam nadzieję, że od jutra już będzie dobrze. Może pojadę na cmentarz... To już lepsze niż ciągłe siedzenie w domu. Niech ta zima się skończy... Już chyba miesiąc albo ponad miesiąc nie czytałem dalej książki. Nie chce mi się. Nawet jak siedzę i kompletnie nie mam co robić to i tak nie czytam. Nie wiem czemu. Ostatnio na bloga ustawiłem kilka piosenek. Jedna piosenka Coldplay i reszta Lana Del Rey. Jakoś ją lubię. Miałem dzisiaj jechać po telefon ale nadal nie jestem zdecydowany. Żaden mi się nie podoba. No ale jakiś muszę wybrać. Ostatnio zainstalowałem sobie GTA. Nie mogę przejść jednej misji. Zaraz muszę jeszcze raz spróbować. Chciałem wczoraj obejrzeć sobie jakiś film w necie ale nie wiedziałem jaki. Nie chce wracać do szkoły po feriach. Znowu będę musiał patrzeć na te złe twarze. Nie rozumiem większości ludzi z mojej szkoły. Jak można się tak zachowywać. Czasem jak patrzę to aż nie mogę uwierzyć. No ale są też osoby, które są ,,normalne''. Nie lubię jak ktoś się zmienia. Ktoś pozna jakąś inną osobę i już się całkiem inaczej zachowuje. To jest jakieś chore. No ale nie będę się rozpisywać o mojej szkole bo to nikogo nie obchodzi. Ale jak sobie pomyślę o nich to aż żal nie napisać. W poprzedniej notce chyba trzy zdania a w tej chyba trzy razy więcej. Nie wierzę. Idę grać, cześć.


Baia-do-sancho-foto-felipe-goifman_large

285041_500518536657461_213037388_n_large

Tumblr_mdiedwdgdm1r1si11o1_500_large

602725_484822334892805_839195476_n_large

8 komentarzy:

  1. Masz już ferie? Ale fajnie. My chyba ostatnia tura. A to o szkole wcale nie takie nudne. Fajnie się czyta Twoje notki. Szybko prosto i na temat. Szkoda tyko, że tak krótko :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi ferie dopiero dzisiaj się zaczęły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah trafiłam tu przypadkiem.. i to jeszcze o takiej godzinie hah.. przeczytałam większość wpisów. Wydajesz się spokojnym chłopakiem. Ciekawi mnie Twoje podejście do ludzi x3
    Co do piosenek choć nigdy raczej nie słuchałam to podobają mi się x3 choć ja chyba słucham wszystkiego hah.
    Masz ferie tak jak i ja więc mieszkasz w województwie wielkopolskim, zgadza sie?
    choć zazdroszcze, bo przed Tobą jeszcze liceum a u mnie sie już kończy D: postaram się tu zaglądać o ile nie zapomnę adresu bloga D: (zdarza się i tak)
    pozdrawiam x3

    (nigdy-nie-zrezygnuje.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog.
    Wpadnij http://myeighthcolorofrainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm, zajadabym taką muffinkę : D
    super blog, dodaję : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tekst i super zdjęcia ;8
    Dodałam do obserwatorów

    pwn-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też chce ferie :( mądrze napisane :)

    zajrzyj do mnie http://wika-wikaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D