niedziela, 10 lutego 2013

Born to die.

Ale zimno.. W południe byłem w sklepie to myślałem, że zamarznę. Jutro do szkoły. Nawet mi się chce iść. W szkole teraz mamy mecze siatkówki. Muszę grać to będę mieć może wyższą ocenę. Na  Biologię mi się nie chciało uczyć bo już kiedyś się tego uczyłem i teraz nie mam zamiaru drugi raz. może coś napiszę. Zmieniłem trochę na blogu. Usunąłem dwie zakładki z góry i dodałem opis z prawej strony bloga. Myślę, że tak będzie lepiej. A i tak co jakiś czas muszę coś zmienić bo mi się nudzi wszystko. Wczoraj było spotkanie w kościele. Dobrze, że nie było długo bo to jest nudne. i zima nadal się nie kończy. Teraz tak siedzę i cały czas słucham piosenek Lany... Mogę tak cały czas. Chyba we wtorek pójdę zdać kolejne pytania do bierzmowania. Nie chcę ale muszę. Ostatnio zacząłem chodzić na dodatkową matematykę. Mogę sobie wybierać kiedy chcę. Czy w piątek czy we wtorek a ja wybrałem to i to. Tak wiem. To jest dziwne. Ale i tak w tym czasie muszę siedzieć na korytarzu i czekać na autobus. Więc wolę iść na matematykę niż całą godzinę siedzieć z głową w dół.


Tumblr_mhwoz77psj1rungyao1_500_large

Tumblr_mi0oquco9h1rub5nno1_500_large

Tumblr_mhzrm6xzjz1r0c392o1_500_large

3 komentarze:

  1. A ja zaczęłam ferie. Jestem wniebowzięta. A jak tylko słyszę o szkole to mi się robi nie dobrze. Zbrzydło mi całkowicie..
    Co Lany nie cierpię jej...
    Ja już dawno po bierzmowaniu i mieliśmy do nauczenia się 50 pytań, a wszystkich i tak pytał 1 + patrona. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd taki pomysł na bloga? o.o

    Haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero luty, zima jeszcze trochę potrwa..
    A co do biologii to zapraszam na bloga: http://mojabiologia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D