piątek, 15 lutego 2013

Can you make it feel like home?

Dzisiaj zdałem pytania do bierzmowania. Kilka razy już to przekładałem i dzisiaj już zdałem. W ostatniej chwili się nauczyłem. Musiałem jeszcze być na mszy bo była Droga Krzyżowa a muszę mieć podpis. Czytam ,,Zmierzch''. Nareszcie. Myślałem, że już nie zacznę. Czytam kilka dni i jestem na 70 stronie. Szybko się czyta. We wtorek przyszły mi Vansy czarne. Nie chodzę w nich teraz do szkoły bo jest śnieg a nie chce zamoczyć. Dzisiaj w szkole miałem takie nerwy, że nie wiem... Miałem dwie fizyki na zastępstwach. A w całym tygodniu miałem ich siedem. Super... Cały czas zastępstwa... Ostatnio kupiłem sobie nowe buty na w-f. Wszystko fajnie ale... Zgubiłem je pierwszego dnia. Tzn. zostawiłem w szkole. Myślałem, że ich już nie będzie bo po ludziach z mojej szkoły można się tego domyślić. Na następny dzień się się znalazły, co dziwne. Po kilku godzinach znowu je zostawiłem gdzieś w szkole.. No myślałem, że się zabije. Potem jeszcze zostawiłem w autobusie w reklamówce. Musiałem się wracać...

Tumblr_mia0cwbrfa1rkchmwo1_500_large

Tumblr_mi9sq9sqaf1qehdyfo1_500_large

Tumblr_lmpvsc7fuv1ql4hjxo1_500_large

12 komentarzy:

  1. Fajny blog zaobserwowałam, licze na rewanż
    http://najlepsze-filmy-dla-nastolatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. uu. współczuje :p nie lubię fizyki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fizyka to zło :c
    Vansy są baaaardzo wygodnee ♥
    Zaobserwowałam bloga :)
    http://fuucking-reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog
    Zapraszam do siebie :)
    http://czteryswiaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejny zajebisty blog prowadzony przez chłopaka. ♥ boski. ^^ ;-*
    obserwuje. :D
    http://nasze-opowiadaniaxpp.blogspot.com/

    pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnego masz tego bloga :)
    Obserwuję i licze na rewanż :D
    http://oiksisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hhahahha :D noś te buty w plecaku bo tak to je zgubisz i już ich nie znajdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wiem co to znaczy zostawić coś w autobusie .. xd
    fajnie tu.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę świetne!
    fajny post
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D