środa, 6 lutego 2013

Hesitant.

Dzisiaj rano się obudziłem, patrzę za okno a tu śnieg. Pierwsze co zobaczyłem to śnieg. No normalnie super. Już myślałem, że zima się skończyła. Widocznie się myliłem. W szkole nic nowego. Jak zwykle miałem nerwy na moją klasę ale to nic nowego. Brak kultury i szacunku to mało powiedziane. Jutro na Niemiecki muszę się nauczyć trzydzieści pytań i odpowiedzi na sprawdzian ustny. Nie chcę ale muszę. Mam nadzieję, że za kilka dni przyjdą mi czarne Vansy. Nie mogę się już doczekać. Chomikowi już nie sprzątałem w klatce chyba dwa tygodnie. Zapominam o tym jakoś. Widzę go co pięć minut a i tak za chwilę zapominam. Chciałbym pojechać do galerii ale nie mam czasu i wgl. W czwartek jest u mnie w szkole dyskoteka. Większość osób idzie ale ja nie. Nie lubię tańczyć a nie pójdę sobie postać bo to by było bez sensu. Już chce weekend. Nie wyrabiam się z niczym. Chcę odpocząć od wszystkiego a najbardziej od szkoły ale to chyba jak każdy. 

Tumblr_ma045seqxq1ru0t4go1_500_large

Tumblr_mhrhbxl5ah1s4eb3io1_1280_large

1223917229_ce97586c3f_z_large



5 komentarzy:

  1. ja tam mam już wszystkiego dośc.
    Dziś się dowiedziałam ,że mam 2 pały na półrocze i jeszcze rozwaliłam garnek taki ze szkła za 100 zł ;/
    Nie mówiąc o innych problemach

    OdpowiedzUsuń
  2. O bardzo ciekawy blog!
    Taki inspirujacy..
    notka.. zyciowa nie powiem, ale wierz mi, ze wiele osob ma podobne problemy, to typowe w nastoletnim wieku... ja tez to mam :/

    ZAPRASZAM DO MNIE: my-reflections-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiem jak mi się nie chce ale mus to mus.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog, dodałam się aż do obserwatorów. Też bym chciała tak od wszystkiego odpocząć.

    a i zapraszam do mnie
    http://sweetasne-malpiatki.blogspot.com/

    spokojnie nie jest to tak jak w nazwie `sweetaśny` blog : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog! Ciekawie piszesz! :D Będę go czytać :)
    Zapraszam do mnie:
    http://boiskowiprzyjacile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D