sobota, 23 lutego 2013

Intractable.

Ostatnio nie miałem czasu, żeby coś napisać. Dzisiaj jest sobota.. Byłem na 9:30 w kościele na Drodze Krzyżowej. Potem było spotkanie ale było zimno a nie chciało mi się czekać, więc poszedłem do domu. I tak pewnie by było bardzo krótko bo miała być następna masz. Wczoraj miałem zdawać następne pytania u księdza ale nie nauczyłem się. Pójdę chyba w poniedziałek albo wtorek. Ale nie będę już pisać o kościele. Chciałbym mieć już ponad stu obserwatorów. Nienawidzę geografii. To znaczy bardziej nauczycielki niż przedmiotu. Nie rozumiem jak można robić sprawdzian z czegoś co było rok temu. I ja mam to umieć. W tygodniu kupiłem sobie nowy telefon. Nareszcie. Myślałem już, że nigdy nie kupię. A miałem i tak szczęście bo był ostatni a tak to bym musiał czekać jeszcze tydzień. W szkole mieliśmy jakieś badania u pielęgniarek. To znaczy sprawdzały tylko wzrok i jak ktoś chciał to się ważył itp. Mam od kuzynki drugą część Zmierzchu - Księżyc w nowiu. Poza tym to chyba nic więcej nie działo się w tym tygodniu. Wszystko cały czas to samo. 

6003_505269649519506_1256417494_n_large

563519_10151439716611676_294292634_n_large

285233_509222042453047_1583707839_n_large

13 komentarzy:

  1. Fajny blog napewno bede czytac :) zapraszam na mojego bloga http://magdassweetblog.blogspot.co.uk/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. Skoro lubisz czytać książki to oprócz Zmierzchu, który czytasz polecam: Kawa z kardamonem ;D i całą resztę książek z księgarni "Plus minus 16" ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubisz Zmierzch? o.O Fajnie prowadzisz bloga, super zdjęcia!!

    http://creatingyoudream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w zdobywaniu obserwatorów ; )
    Też się do nich dodaję ;d
    I zapraszam - littlestocks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog :) Powodzenia w dalszym prowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam zmierzch <3.

    ciekawe notki

    zapraszam do siebie : http://just-all-about-us.blogspot.com/

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. *.* świetny blog+ obserwuję i liczę na to samo ;) http://nathalyadreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski blog !!!!

    :D

    http://www.facebook.com/pages/Czebullka/491746384223295?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmierzch? Pierwszy chłopak, który czyta 'takie' książki :o. Już Cię lubię, chociaż ja tej książki za bardzo nie lubię, nie podoba mi się fabuła. Ja jestem ateistką C:. Ja też sobie za niedługo muszę jakiś telefon ufundować bo mi się już nie podoba ten co mam, ale najpierw trzeba sobie kupić kostkę i naszywki. :D
    Wygląd bloga jest bardzo i to bardzo ładny. Świetnie piszesz. Ja akurat jestem jeszcze w podstawówce >.<

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się chyba wszystko, ta "męska" perspektywa. I chyba jesteś 1 chłopakiem który czyta zmierzch. Nie no super, obserwuję. Będę wpadać :D to-co-kocham-to-czego-nienawidze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również dołączam się do grona czytelników i obserwatorów! :)
    Fajny blog! Bardzo miło się czyta! :p

    wikuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmierzch ! ♥♥
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog. Dość nietypowy jak na chłopaka i to mi się właśnie podoba.
    twojatworczosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D