środa, 27 marca 2013

Chilly.

Już święta. Jakoś tak szybko. Nawet nie wiedziałem, że w tę środę idzie się ostatni dzień do szkoły. Teraz tydzień wolnego. Niby muszę iść jutro, w piątek i w sobotę na siedemnastą do kościoła ale i tak raczej nie pójdę. Nie chce mi się. Cały czas do kościoła i wgl. We wtorek moja klasa grała mecz siatkówki w szkole. Ja też grałem choć wcale nie miałem chęci na to. Praktycznie to cały czas tylko stałem. Nie lubię ćwiczyć, nie lubię w-fu. Nie wiem po co to. Uczyłem się chyba ponad godzinę na geografię a okazało się, że będziemy pisać po świętach. A! Dzisiaj dostałem piątkę z niemieckiego. Za aktywność. Coraz bardziej denerwuje mnie moja klasa. Nie będę już opisywać dokładnie o co chodzi bo to nie ma znaczenia. Potrzebowałem już tego wolnego w szkole. Coraz większy stres. Cały czas presja, presja i presja. Do tego jeszcze dochodzi jeszcze więcej nauki, bo za niecały miesiąc egzaminy. Muszę sobie zrobić zdjęcia do paszportu. Ale i też takie normalne do legitymacji bo potem mi się przydadzą. W ogólę nie mam pomysłu na tego posta. Piszę wszystko co mi do głowy przyjdzie. Tu o szkole, zaraz o czymś innym i potem znowu o szkole. Jak nie wiem co pisać to zaraz szkoła. Wiem, że post się nie ,,klei'' ale miałem chęć coś napisać. No to tyle...

I won't cry myself to sleep, like a sucker
I won't cry myself to sleep, if I do I'll die.

Damn you.


Tumblr_m73so2c2mp1qeahmyo1_500_large

Easy-philly_large

Tumblr_mkc6wfwrtu1ruah4oo1_500_large

4 komentarze:

  1. Tak, na szczęście już wolne i można odpocząć od wszelkiego stresu, pracy, ludzi, szkoły.. lecz niestety za tydzień znów będzie trzeba wrócić do codzienności oraz do zbliżających się nieubłaganie egzaminów. Ale musimy dać jakoś radę.

    I pomimo tego, że napisałeś, że post się nie "klei", to i tak mi się podobał. :)
    Trzymaj się ciepło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez się cieszę że wreszcie wolne.
    Ale mam farta bo ja nie muszę sie przygotowywac do egzaminów
    A co do posta był fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawsze wszystkie posty muszą być idealne. Często mam z tym problem. Jestem perfekcjonistką. Nienawidzę tego w sobie! Wszystko muszę mieć idealne.
    Twój post był spontaniczny, fajny. Możesz więcej takich pisać. Dobrze się je czyta < przynajmniej mi>
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: chocolate-tea.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo gustowne zdjęcia -sam je robisz?

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D