środa, 6 marca 2013

Damn you.

Jezu, jak ja dawno tutaj nie pisałem. Już ponad tydzień. Nie wiem czemu. Troche nie miałem czasu ale też jakoś ostatnio nie siedze na komputerze. Mam tak bardzo zepsute nerwy, że nie wiem. Dzisiaj znowu była głupia geografia. Nie jedna tylko jeszcze druga dodatkowa. Myślałem, że już nie wytrzyam. Czemu tylko się mnie wszyscy czepiają? Kiedyś tak nie było. Jutro znowu egzamin próbny. Jakoś przeżyję. To jeszcze mogę znieść. Można tak powiedzieć, że kilka dni temu ,,zaczęła" się wiosna. Myślałem, że w te ciepłe dni wszystko będzie takie jakb lepsze a tu wszystko odwrotnie. W zimę źle a we wiosnę jeszcze gorzej. Troche inaczej to sobie wyobrażałem. A może ja to wszystko za bardzo wyolbrzymiam? Nie wiem. Zobaczymy za kilka dni. Może jeszcze wszystko wróci do normy. Głupia szkoła, głupie ludzie. Niech się to zmieni. I to szybko.





7 komentarzy:

  1. świetny blog :) Obserwuje i czekam na następny post :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądam Twoje posty i się cieszę, że miałam już tydzień temu bierzmowanie... I że nie musiałam zbierać podpisów.. :D
    No ale okay, fajny blog, ciekawe zdjęcia wgl fajnie piszesz :D
    Gdybyś miał ochotę poczytac jakieś idiotyczne opowiadanie na zabicie czasu to zapraszam tutaj:
    http://volvere10.blogspot.com/
    lub tutaj:
    http://el-temperamento-del-sol-y-del-mar.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. Współczuję Ci z tymi testami. Ja sama mam dopiero próbne drugich klas gimnazjum i tak jakoś o wyszło, że jutro mam matematyczno-przyrodniczą, a w piątek językową. :v Też narzekam na to, żeby to już się skończyło, chociaż co ja mogę narzekać, póki co mam 'lajt', ale dopiero w 3 klasie zacznie się męka (mam nadzieję, że zdam do nast. klasy.)
    ____________________
    Zapraszam do mnie. :)
    x-it-never-ends-x.blogspot.com
    Mam nadzieję, że zostawisz po sobie ślad. :3

    Ps. Bardzo ładny wygląd bloga. c:

    OdpowiedzUsuń


  4. Świetny blog, naprawde super, i oby tak dalej ^^
    zapraszam do mnie na rewanżyk i jak Ci się spodoba to zaobserwuj (bardzo mi zależy na stałych czytelnikach i obserwatorach)
    ZAPRASZAM !
    http://fotografowaniex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się. będzie lepiej!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie lubię geografii :)
    wszystko się polepszy, zobaczysz...po deszczu zawsze wschodzi słońce...czy jakoś tak ;p
    http://wikuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D