środa, 20 marca 2013

Dark and lonely.

Środa, można powiedzieć, że już większe połowa tygodnia. Dzisiaj tak jakby nie miałem lekcji bo nie wiem czy można nazwać to lekcją bo było pięć osób. Reszta pojechała na konkurs matematyczno-sportowy. Ja w ostatniej chwili zrezygnowałem. Nie żałuję, że nie pojechałem. Jutro jadę do innej szkoły na jakieś Targi Edukacyjne czy coś takiego. Chce tam jechać bo będę mieć tylko pierwszą lekcję i nic więcej. Nie musiałem się na nic uczyć i wgl. Ostatnio zamówiłem sobie etui na telefon. Takie gumowe. Niebieski kolor. Kilka dni temu mi przyszło. Zapomniałem napisać w poprzedniej notce, że dodałem na bloga od nowa piosenki bo coś się tam zepsuło i musiałem usunąć ale teraz jest już wszystko ok. Oczywiście piosenki Lany Del Rey. Jakże mogłoby być inaczej. Uwielbiam jej piosenki i ją. Wielu ludzi uważa, że jej piosenki są ,,smętne'' ale ja tak wcale nie uważam. Mama ostatnio była na wywiadówce. Dowiedziała się o moich czterech jedynkach z geografii. Niestety ale to było nieuniknione. Ostatnio się zastanawiałem dlaczego moja klasa nie jeździ na żadne wycieczki. Jednym powodem jest na pewno to, że moja klasa jest kompletnie niezorganizowana. Od trzech lat klasa była chyba na dwóch wycieczkach. Chciałbym teraz jechać na jakąś ale na pewno już żadnej nie będzie. Szkoda. Dzisiaj trochę posprzątałem sobie na biurku. Teraz jest tak ładnie i czysto. Nienawidzę bałaganu. Muszę mieć wszędzie porządek. W poniedziałek idę poprawiać chemię. Przynajmniej nie pójdę na głupi w-f. We wtorek na ósmej godzinie poprawa z geografii. To chyba najgorsze co może być. Na dworze znowu zima. A miało być już ciepło. Ta zima chyba nigdy się nie skończy...

Tumblr_mj3uojnbmc1qdxqd3o1_1280_large

Tumblr_mjz17v9jie1rcdafpo1_500_large

Tumblr_mjz21rtmnl1s82hpmo1_500_large

4 komentarze:

  1. Tylko 5 osob ? Wow. To ostatnie zdjęcie wykorzystam. blogzakreconejnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog i ciekawa notka. :D
    + nie słucham Lany Del Rey, ale ta piosenka jest ok ^^.
    uchwycone-chwile.blogspot.com :]

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 osób, zazdroszczę *-*
    chociaż i tak u mnie nie ma za dużo nauki.. :P
    uwielbiam Lane <33

    Obserwujemy? :)

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :D też już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D