piątek, 15 marca 2013

Don't you know who you're dealing with?

Dzisiaj nareszcie piątek. Jestem wykończony. Nie chce chodzić do tej szkoły. Cały czas czegoś zapominam i co chwile mam nerwy na coś. Ale jakoś dobrnąłem do piątku. Jutro rano do kościoła na Drogę Krzyżową. W poniedziałek i wtorek moja klasa była na rekolekcjach w kościele. Chodziliśmy na nogach. Mamy jakieś 40 min drogi do kościoła. Ale nawet dobrze, że chodziliśmy bo nie było lekcji. Tylko dwie ostatnie czy jakoś tak. Zamówiłem sobie na allegro etui na telefon. Niebieskie. Mam nadzieję, że będzie fajne. W środę byłem z kuzynką w pewnym miejscu. Pojechaliśmy tam busem. Potem odjechał nas bus i musieliśmy czekać dwie godziny na następny. No ale jakoś dojechaliśmy do domu. W tym tygodniu kilka dni spóźniłem się dosłownie kilka minut na autobus i już kierowca miał jakieś pretensje. Nikt go nie lubi ze szkoły. On jak się spóźnia to nie można się odezwać ale jak my się spóźnimy minutę to już nie wiadomo co. Ale i tak go wszyscy ignorują. I dobrze. Jutro miałem zamiar jechać na lotnisko ale nie wiem czy to wypali. Zobaczymy. I jeszcze w tym miesiącu chciałem z kuzynką i koleżanką jechać do galerii. Dobra idę. Cześć.

Tumblr_mjnlq8sswt1rogdjyo1_500_large

Tumblr_mjelytbwhv1r0f6lvo1_500_large

Tumblr_m6tedfoxqf1ruvnv6o1_500_large


7 komentarzy:

  1. ja już dawno miałem rekolekcje;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja swoje rekolekcje spędziłam szwendając sie nie wiadomo gdzie. a ten rogalik wygląda cudownie!
    zapraszam do siebie lovelycarriexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A Ja już dawno po rekolekcjach
    Ładne Vansy !

    Zapraszam :
    http://life-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już niestety miałam rekolekcje :(.
    A szkoda, bo bym sobie jeszcze nie pochodziła na lekcje. Chociaż i tak dobrze, bo już większość tygodnia przeminęła szybciutko. Widzę, że miałeś przygody z tymi autobusami i busami, nie martw się nie dawno też właśnie tak miałam :D
    Świetne zdjęcia :P
    modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Vansy *.*. a tak to Superowo prowadzisz tego bloga. Na 100-we będe wpadać :D skatenorms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jak wspaniale że w mojej szkole nie mam rekolekcji :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D