czwartek, 21 marca 2013

Forlorn.

Może zacznę od tego, że byłem dzisiaj na Targach Edukacyjnych, o których wspomniałem w poprzednim poście. Miałem tylko pierwszą lekcję i potem już pojechałem. Musiałem rozdawać jakieś ulotki z mojej szkoły ale i tak tego nie robiłem bo to jest głupie. Było bardzo dużo ludzi. Większość wydawało mi się wrednych ale to pewnie mój wymysł. Wróciliśmy na ostatnią godzinę. I tak miałem już zwolnienie do końca dnia z lekcji ale nie mogłem jechać do domu bo musiałem czekać godzinę na autobus. Trochę byłem w szkole a resztę na dworze. Moja klasa mnie tak wkurzyła, że nie wiem. Zachowują się jak jacyś nienormalni ludzie. Aż żal na nich patrzeć. Czasem zastanawiam się z kim ja jestem w klasie. Jak już byłem na dworze to szedłem sam. Stanąłem sobie całkiem dalej od całej reszty i myślałem sobie czy ktoś przynajmniej podejdzie. Ale nic. Wziąłem słuchawki, włączyłem Lanę najgłośniej jak się dało i stałem ze spuszczoną głową. Tamci śmiali się i wgl. Dla mnie to jest jakaś żenada. Chodzi mi tutaj o ich zachowanie. Po raz kolejny piszę o ich zachowaniu. Dopiero po 30 min podeszła koleżanka. Przynajmniej ona nie jest jak inni. Ostatnio spodobały mi się najki Air Maxy. To znaczy podobają mi się na kimś. Nie na mnie. Wczoraj posprzątałem sobie na biurku. Dzisiaj jest jeszcze gorzej niż było. Kupiłem sobie dzisiaj zdrapki. Ja nic nie wygrałem. Nie mam szczęścia. Ola wygrała 3 zł. Zawsze coś. Jutro piątek. Szybko minął ten tydzień. I dobrze. 

Tumblr_mk0teoluva1qjctu0o1_500_large

Tumblr_mk0f68qgbg1r1iv4bo1_500_large

Tumblr_mjqvvhlokz1s5ecr4o1_r1_500_large

2 komentarze:

  1. Jak na chłopaka to prowadzić całkiem ciekawego bloga.
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas w szkole co druga osoba zachowuje się jak nie normalna :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D