sobota, 9 marca 2013

Frozen.

I znowu zimno. Zaraz mnie coś tu trafi. Już było tak ładnie i ciepło. Mam nadzieję, że w tygodniu będzie ładniej. Od jutra są u mnie rekolekcje. Chyba w poniedziałek i wtorek pójdę z klasą do kościoła. Nie chce iść z nimi bo nie umieją się nigdzie zachować. Nawet w kościele. Jestem już po egzaminach próbnych. Mam nadzieję, że poszły dobrze. W czwartek były u mnie w szkole jakieś mecze siatkówki. Była cała szkoła i ludzie z innych szkół. Było tak głośno, że jak przyszedłem do domu to mi tak huczało w głowie, że nie wiem. W czwartek też byłem oddać książki do biblioteki. Trzymałem je chyba z dwa miesiące. Mam zamiar przeczytać wszystkie części Harrego Pottera. Ostatnio zastanawiałem się czy nie kupić sobie czarnych, niskich Conversów. Fajnie by było. Wysokie są raczej na dziewczynę. Kurde... krótki ten post. Nie mam za bardzo co pisać. Dobra kończę, bo zaraz mi się telefon rozładuje. Cześć.

Tumblr_m0o0d5i9yi1ro8q3uo1_1280_large

Tumblr_mjbro5fmyw1s4dppko9_500_large

Tumblr_mjdqwn192z1qflnogo1_500_large

4 komentarze:

  1. Super zdjęcia. Jaki słodziutki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry Potter jest fajny :) polecam :)
    http://wikuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację ;) Też chciałabym wiosnę ;D U mnie rekolekcje dopiero 23 więc jeszcze dłuuuugo se poczekam od niebycia w szkole , chociaż moi koledzy w kościele zachowują się nawet przyzwoici więc jest ok ;D Egzaminy próbne.... trudny orzech do zgryzienia ale jestem pewna że sobie poradziłeś. Harry Potter ohh przeczytałam wszystkie części i i tak jest mi mało ;) Osobiście uwielbiam miętowe convy albo galaxy , jak kto woli ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też już się nastawiałam na to, że będzie ciepło i w ogóle.. słoneczko, a tutaj.. taki wiatr, zimno, żyć się nie da. xd O 21 do domu z dworu wróciłam, zmarzłam i chodziłam jak jakaś kostucha. Masakra. Teraz gości mam, właściwie mój ojciec, a ja z nimi tu siedzę i przymulam. Zaraz chyba się spać położę xd Ale to tam nie o to chodziło. Ja tam nie stronię, które trampki są bardziej dla chłopaków, a które dla dziewczyn. To jest raczej uniwersalne ;) Mam też nadzieję, że dobrze Ci tam na tych próbnych poszło, zresztą sama mam taką samą nadzieję co do swojego próbnego egzaminu. xd

    Przepraszam, że tak trochę bez ładu i składu, ale zmęczona jestem i śpiąca. Dobranoc w takim razie. :3
    ________________________
    x-it-never-ends-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D