środa, 24 kwietnia 2013

Every waking moment I feel so unfulfilled.

Jestem wykończony. Właśnie wróciłem ze sklepu. Od wtorku pisze egzaminy i chce już następny tydzień. Niech ten się już skończy. Jeszcze tylko jutro angielski i koniec. Wkurza mnie fakt, że w piątek, dzień po egzaminach nie będzie odpoczynku, bo jest zakończenie roku dla maturzystów. Na pewno nie będę szedł na takie gówno, postoję z dwie godziny i nic więcej. Na pewno na to nie pójdę. Od wtorku wstaję o 5:30, zawsze wstawałem po szóstej i jakoś teraz jest lepiej, więcej czasu i nie muszę się spieszyć. Dzisiaj, już po raz kolejny moja klasa pokazała na co ją stać, jakimi są fałszywymi ludźmi, ale nie będę tutaj pisać o tym, bo to nic ciekawego. Razem z Roksaną zamierzamy sobie kupić rolki, teraz ciepło to byśmy jeździli codziennie. Mam stare rolki ale są niestety za małe. W poniedziałek i wtorek są u mnie w szkole dni otwarte. Przyjedzie tyle ludzi, tylko jeden fakt mnie pociesza, że nie będzie lekcji i pewnie wszystko będzie cały dzień na dworze. Chyba będzie ognisko i jakieś mecze. Kilka dni temu, żeby jakoś ulepszyć tego bloga dodałem obrazki Lany w prawym dolnym roku, pewnie za kilka dni je zmienię i będą takie pomieszane, bo te to tylko tak na początek. Zastanawiam się jeszcze nad zmianą tła, ale szukałem pół godziny i nie znalazłem. Może za kilka dni zmienię. Myślałem też, żeby od czasu do czasu oprócz takich zwykłych postów  dodać jakąś recenzję książki czy filmu, może wtedy byłby trochę ciekawszy. Jestem otwarty na nowe propozycje dotyczące postów i bloga, więc jeżeli ktoś ma pomysł to piszcie.

There's a fear I have, a feeling real bad.

Tumblr_mklrq9awnn1rwt4mfo1_500_large

Tumblr_m7sb21fxo31rbc7gwo1_500_large

Tumblr_mlb3oeevkj1r52kfeo1_500_large

8 komentarzy:

  1. Kocham Lanę !
    Ps. Moja klasa też jest fałszywa. Niestety. -,-
    No dobra...świetny blog.
    Zapraszam do mnie : http://miusicismylife.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jeździć na rolkach :)
    Świetny blog. No facet masz talent :D
    Ps. Też kocham Lanę

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa oczywiście obserwuję, bo moja ulubiona kawka ze Starbucksa na nagłówku :D
    sanderusbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeh, na szczęście został nam już tylko angielski do napisania, przyjacielu. Jakoś damy radę. :)
    I powiem Ci... że pomysł z recenzjami bardzo mi się podoba. W fajny sposób mógłbyś urozmaić blog.
    Również podoba mi się pomysł na nowe tło - jeżeli chcesz, mogłabym jakiegoś Ci poszukać. :)
    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się te slajdy z Laną .
    A pomysł na posty to z tymi recenzjami książek to nie taki zły. W sumie rób wszystko tylko błagam nie dawaj stylizacji. A co do tła to wydaje mi się że najlepsze są jakieś "czyste" tzn bez żadnych pierdół.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby opisujesz tylko to co robileś danego dnia ale w sumie fajnie sie to czyta lubie twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna animacja z samolotem !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D