poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Give me the bright lights.

Cześć. Znowu nie pisałem przez cztery dni, muszę pisać częściej. Od ostatniego wpisu chyba się dużo nie wydarzyło. W czwartek napisałem egzamin z angielskiego, podstawa była nawet ok, ale rozszerzenie to już nie mówię. Mam nadzieję, że tak źle nie będzie. Jeszcze tego samego dnia, moja klasa musiała pić, ich wymówką jest to, że napisali egzamin i muszą odpocząć. Po gówno to robią, według mnie tylko dla popisu. Ale najgorsze jest to, że nawet nie są pijani, a mówią, że już śpią, albo udają. W piątek już im to powiedziałem, bo dłużej już nie wytrzymałem. W sobotę byłem z Kingą i Roksaną na pizzy, było świetnie, chce więcej takich wyjść. Byliśmy tam od godziny dwunastej do szesnastej, potem czytałem jeszcze książkę i leżałem, bo byłem bardzo zmęczony. Wczoraj prawie cały dzień spędziłem na komputerze, oglądałem filmy i siedziałem na internecie. Dzisiaj u mnie w szkole był dzień otwarty, większość mojej klasy nie przyszło, ale może to i dobrze. Szkół też nie było dużo, pewnie jutro przyjedzie więcej, bo mają być jakieś mecze i rozgrywki. Cały dzień nie było lekcji, albo byliśmy na dworze, albo siedzieliśmy w klasie, gdzie słuchałem muzyki, do tego jeszcze było mi niedobrze. Tak jak wspomniałem w poprzedniej notce, zmieniłem tło na blogu, wiem, że kiedyś już takie było, ale jak znajdę jakieś ładne, to zmienię. Zrobiłem też sobie nagłówek, wiem, że nie jest jakiś prosty, staranny itp, ale mnie się podoba. Idę kończyć ,,Zmierzch", jak przeczytam, zacznę nową i dodam recenzję lub coś takiego. Mam nadzieję, że mój pomysł sprawdzi się. 

The film is fading, look at me.

Large

Large

Large

13 komentarzy:

  1. tez uwazam ze takie picie jest dla szpanu... porazka

    OdpowiedzUsuń
  2. to chlanie to zwykła popisówa, fajnie, że jesteś inny niż reszta ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy ma inne sposoby na odstresowanie , jezeli chcą tak się odstresowac to nikt nie powinien ich posądzać. Rozumiem że jeszcze nie są pełnoletni ani nic , ale każdy człowiek jest inny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog od początku mi się spodobał. Po 1. prowadzi go chłopak i po 2. takie blogi są ciekawe ,bo ... pzrowadzzi je chłopak ;)
    Nagłówek jest bardzo ładny,jak tło ;) Wgl ładnie tu na twoim blogu,uwierzz mi u wielu dzziewczyn blogi są zaniedbane,a u cb za to wszzystko takie schludne <3 :)
    http://dont-stop-dreaminggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym powiedziała co o nich sądzę. Myślę że to tylko dla szpanu. U mnie w szkole to normalne ale nie tylko w śród trzecich klas w pierwszych i drugich też .Ale to już jest przesada. Fajnie że jesteś inny .

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny blog. super piszesz ;33
    obs za obs? ja już

    byczyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D