wtorek, 2 kwietnia 2013

Hurt.


Ale dzisiaj głupi dzień. Nienawidzę takich. Święta bardzo szybko zleciały, za szybko.
Cieszę się, że dużo osób do mnie nie przyjechało. Była tylko kuzynka z rodzicami. Nie byłem przez dwa razy w kościele. Niektórzy nie chodzą więcej razy to ja też nie byłem. Nie chcę iść do szkoły. Teraz tak sobie pomyślałem, że mógłbym się spotkać z pewną osobą z podstawówki. Chyba tylko raz się widzieliśmy od trzech lat. Teraz po świętach w szkole będzie jeszcze gorzej. Cały czas będzie gadanie o egzaminach. I nadal zima. Wszystko się jakoś zmienia a pogoda wcale. Nie chce jej już. Chce już chodzić w Vansach. Ostatnio znowu naszła mnie chęć kupienia czarnych, niskich Conversów. Podobają mi się. Jest szansa, że w wakację pojadę z Roksaną do Anglii. Mam nadzieję, że tak będzie. Chce tego i to bardzo. Wczoraj na wieczór byłem u Roksany. Potem było jej niedobrze. Ona spała a ja sobie grałem na telefonie. Dopiero po jakiejś godzinie poszedłem do domu. Myślałem, że dzisiaj już będę mieć spokój z lekcjami a tu okazało się, że mam napisać na polski dwa przemówienia i jedno podanie. Nie wiem jak to zrobię. Ostatnio powiedziałem sobie, że będę dodawać częściej posty. Ale to tylko takie moje gadanie. Zresztą, ostatni post był sześć dni temu. Musze to zmienić.

But upon an unfortunate series of events, saw those dreams dashed and divided like a million stars in the night sky that I wished on over and over again - sparkling and broken.

Tumblr_mkjpzmyee01rp6dplo1_500_large

Tumblr_mkkq8chbtp1re4amro1_500_large

17387_241243956020540_1835516879_n_large

12 komentarzy:

  1. Też mam dość zimy i też chcę już chodzić w vansach. Dla zimy 3x NIE xd Też mam egzaminy, niestety ;/

    zawsze-piekne-zakonczenie.blogspot.com
    +obserwuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam dość zimy :C
    Tych ciepłych ubrań i śniegu ;C
    Chciałabym już wiosnę...
    Świetny blog i wygląd *_*


    ZAPRASZAM!!
    Miło będzie mi jeśli skomentujesz lub dodasz się do obserwatorów :)

    daga1191-one-direction-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się takie blogi typu dzienniki : ) tel lubię Lanę, a najbardziej Summer Time Sadness <3 mam nadzieję, że zajrzysz też do mnie : )
    www.no-limit-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piszesz tutaj o swoich życiu i tego typu rzeczach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog. U nas facet od fizyki zrobił nam dziś sprawdzian. Masakra... Tylko się zabić.
    Pozdrawiam
    PS: wpadnij czasem do mnie
    http://tajemnicedylana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaa, jak tu ładnie. Zdjęcia, wszystko mi się podoba . Aww ! :3
    Świetnie jest *_*
    Zapraszam i liczę na mały rewanżyk : http://neopoltiandreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam dosyć zimy i chcę wiosnę .. ;c
    ale cóż. sql. to już wgl.
    blog b. fajny i post też.
    fajne zdj. :D

    chwycone-chwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy post, jak i cały blog :) Fajnie piszesz, powodzenia dalej. blueberryandsmile.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog i piosenki oby tak dalej ;D
    Zapraszam do mnie http://weronika260800.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D