sobota, 20 kwietnia 2013

If there's good in my hands, you just let me know.

Jest przed dwudziestą a ja dopiero mogłem teraz wejść na internet. Nie to, że nie mogłem, ale musiałem uczyć się do egzaminów. Przynajmniej dobrze, że zaczynają się we wtorek, bo sobie jeszcze powtórzę. Jutro też od rana będę czytać i robić testy. Chce, żeby mi poszło jak najlepiej. Wydaję mi się, że niektórym osobom z mojej klasy wcale na tym nie zależy. Jutro idę do kościoła na piętnastą. Wczoraj byłem w bibliotece. Wypożyczyłem sobie książkę ,,Duża kieszeń na kłopoty" Agaty Mańczyk. Czytałem jej inną książkę i spodobała mi się, więc wypożyczyłem następną. Wczoraj obejrzałem trzecią część ,,Zmierzchu" w telewizji. Nawet nie wiedziałem, że będzie. Dobrze, że w czasie się dowiedziałem. Teraz przed egzaminem mało co czytałem i postanowiłem, że w czwartek zmienię to. Dzisiaj nie byłem na spotkaniu do bierzmowania. Ksiądz mnie podobno widział rano i coś tam gadał już na mnie. W środę były u mnie w szkole finały siatkówki. Praktycznie były o rana. Myślałem, że moja klasa ze względu na egzamin nie pójdzie, ale byliśmy na kilku godzinach. Na wuefie nie musieliśmy się przebierać, więc słuchałem muzyki i siedziałem sam w kącie. W ten dzień byłem strasznie zmęczony, więc postanowiłem, że się położę. Mój plecak służył jako poduszka. Tak jak podejrzewałem na początku nie było spokoju. Co chwilę ktoś podchodził i pytał się co mi się stało, jeden chłopak powiedział: ,,pewnie pijany i śpi" a inni podchodzili i specjalnie ruszali mi słuchawki i coś gadali. Co za ludzie... Dobra, idę coś zjeść.

You have a right to live your life.

Tumblr_mlgrdrpm8s1rew9l5o1_500_large

Tumblr_mlgrjdiz5v1rcpv5do1_500_large

Tumblr_mlgrn9wshj1rew9l5o3_500_large

4 komentarze:

  1. Cudowne fotki
    Boski blog
    Zapraszam do mnie
    http://loveit666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę ci POWODZENIA! Nie stresuj się, a jak cię stres dopadnie to się uśmiechnij! Bardzo lubię twój blog. Zapraszam do mnie na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  3. O.o Przyznam szczerze ,że po raz pierwszy widzę takiego ładnego bloga,którego prowadzi chłopak :)
    Życzę ci powodzenia na egzaminach ;D
    Bardzo fajny blog ; ))

    Ps. Jeździsz na descee ? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Robię zdjęcia zwykłą cyfrówką :D
    Sony Cyber shot dsc-s950 :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D