poniedziałek, 15 kwietnia 2013

It's always been, so it's no surprise.

Coś czuję, że ten post będzie bardzo krótki. Piszę go tylko po to, żeby coś napisać. A więc. W sobotę byłem z Kingą i Roksaną w Galerii Krakowskiej. Byliśmy tam od ósmej rano do dziewiętnastej. Kupiłem kilka rzeczy i oczywiście jedzenie. Cały czas dolewaliśmy sobie Coli w KFC. Naprawdę udany dzień. Chcę takich więcej. Może za miesiąc też pojedziemy. Mam taką nadzieję. Kupiłem sobie kawę w Starbucks'ie. Trochę szkoda mi było wydać 12 zł na małą kawę ale warto było. Spotkaliśmy się z pewnymi osobami ze szkoły. Dla mnie nie są oni problemem ale ogólnie ich nie lubię. Oni przyjechali do Galerii pewnie dla zabawy. Jak przyjechałem do domu to od razu położyłem się spać. Strasznie mnie bolały nogi. Myślałem, że na drugi dzień będzie podobnie ale na szczęście nie. Dzisiaj i wczoraj taka ładna pogoda. Po szkole siedziałem sobie na dworze i jadłem lody. Czułem jakby było już lato. Jutro nieszczęsna geografia. Piszę dwa sprawdziany i poprawiam jedną jedynkę. Za tydzień już egzamin. Można powiedzieć, że się trochę stresuję ale bardzo mało. Nie wiem czy to dobrze czy źle. Chce mieć to już za sobą. Tak samo jak bierzmowanie :c Ale głupi post. Tak jak mówiłem na początku... Następny postaram się napisać lepiej.

My eyes are wide like cherry pies.


Tumblr_ml1qbu7sod1rp8c10o1_500_large

Tumblr_mkwlpasn5t1qzleu4o1_1280_large

Tumblr_mlatv1sblj1rln8vao1_500_large

6 komentarzy:

  1. o, dolewani coli w kfc jest najlepsze :D mm, kawa ze Starbucksa, zazdroszę :3
    co kupiłeś? :)
    powodzenia na egzaminie ;3

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny blog i ogolnie droga ta kawe jak było warto to było .

    OdpowiedzUsuń
  3. Cola w KFC , A raczej woda z Colą .
    Ja też się czuję jakby było już lato całymi dniami siedzę na dworze i jem lody. zazdroszę ci że jesteś w 3 klasie i masz teraz bierzmowanie, ja muszę przez jeszcze ponad 2 lata chodzić na religie i do kościoła. Pisz częściej Lubię czytać twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Starbucks <3 Ta kawa wygląda po prosu genialnie!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D