niedziela, 7 kwietnia 2013

Now my life is sweet like cinnamon.

Nie chcę tej niedzieli. Nienawidzę tego dnia. Muszę iść dzisiaj do kościoła na 16 a mi się strasznie nie chce. Cały czas tylko kościół, kościół i kościół. Chce już wakacje bo wtedy już będę po bierzmowaniu i po szkole. Dzisiaj się już cieplej zrobiło. Mam nadzieję, że tak zostanie. Wcześniej jak sprawdzałem pogodę to było, że cały ten tydzień ma być ciepły. Nawet w czwartek ponoć ma być 12 stopni. Już chcę ciepło.. Będę pewnie codziennie gdzieś z Roksaną i może z Kingą. W tę sobotę wybieram się do Galerii w Krakowie. Chce sobie kupić może jakąś kurtkę na wiosnę i jesień a jak nie to jakąś bluzę czy coś. W piątek obejrzałem drugą część Zmierzchu ,,Księżyc w nowiu''. Trochę za długi według mnie ale obejrzałem. Mam do szkoły napisać recenzję z tego. Zaraz muszę się wziąć za to. Słyszałem coś o konkursie z informatyki u mnie w szkole. Trzeba zrobić jakąś stronę internetową. Chciałbym wziąć udział to może bym miał szóstkę na koniec roku, co by mi się bardzo przydało. Ten tydzień chyba będzie ciężki. Muszę zostać na ósmą godzinę we wtorek, żeby poprawić geografię, w poniedziałek poprawiam chemię. Ostatnio zaczęły się dni otwarte w szkołach. Chciałem, żeby całą klasą jeździć ale u mnie się tak nie da. Zero organizacji. Zawsze tak jest...

Like a fucking dream I'm living in

Tumblr_mkf5esum1w1rywdm9o1_500_large

Tumblr_m6qc6t2lze1r4u9wdo1_500_large

Tumblr_mkvv3k5njh1s4kno5o1_500_large

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. oby było tak jak mówili w pogodzie fajnie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog . Miło się czyta ;))) będe tu wpadać :D

    zapraszam do siebie http://xsumin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. coz za mily blog, wchodzisz a tu Lana<3 kocham po prostu:**

    ogolnie to swietny blog:D zapraszam do mnie, dodaje do obserwujacych i licze na rewanz (ps.jestem z zapytaj)

    OdpowiedzUsuń
  5. Możemy , ale tylko dlatego że masz Lane .....*.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lana ♥ Jesteś rzadko spotykanym chłopakiem, który ciekawie pisze bloga ;) będę wpadac i obserwuje;)

    http://inspirationfrombooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. musiałeś z tym zdjęciem ostatnim wyjechać? tylko ochoty narobiłeś :D co do organizacji, tak zgadzam się. też jestem w 3 klasie i jeżdżę na dni otwarte. cała klasa się nie odzywa. tzn. są okropne konflikty, że nieliczni odzywają się z wszystkimi (podzieliliśmy się na grupy)masakra. na sam koniec. co do bloga, świetny wygląd. strasznie poukładane tu, jest tu ład skład i wg. jestem pod wrażeniem. mało jest chłopaków bloggerów. :3

    www.the-eighth-color-of-the-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam dosyć chodzenie do kościoła.
    Ale bardziej na lekcje religii to już przesada jednak muszę iść do bierzmowania -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. już nie mogę się doczekać aż u mnie będzie ciepło ^^ śliczne zdjęcia, gif... to po prostu rewelacyjny xD

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepszy tytuł *_*
    ale "pyszne" zdjęcia <33

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tymi wyjazdami na dni otwarte współczuję. U mnie w szkole są organizowane dla wszystkich klas trzecich.

    Fajny blog ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się spodobał szablon i zdjęcia. Wszystko jest takie delikatne i przyjemne dla oka ;)

    A bierzmowanie mnie też zaczyna już męczyć, zwłaszcza w tych ostatnich miesiącach. Do tego dochodzą jeszcze egzaminy... Cóż, jakoś trzeba dać radę. Byle do wakacji ;>

    Pozdrawiam,
    Animi (mowa-snow.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie fajny post ;D
    Zdjęcia cudowne ..
    Obserwujemy?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chcę ciepło. Wczoraj było, a dzisiaj co?! Znów śnieg! ._.
    A ja już liczyłam na tą piękną pogodę, ale w końcu nadejdzie. Mam taką nadzieje ...
    Powodzenia w poprawianiu. Ja nie chodzę do kościoła, nie wierzę. :D
    Jeśli znalazłbyś troszkę czasu, by zobaczyć lub skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sam wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem na twoim blogu pierwszy raz ale jeszcze wpadnę , muzyka świetna , Lana Del Rey <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam niedzielę <3 Tylko szkoda, że na drugi dzień jest poniedziałek ;c Obserwuję i liczę na rewanż ♥ http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D