czwartek, 4 kwietnia 2013

Their heavy words can't bring me down.

Te dni po świętach takie dziwne. Mam na myśli tą gorszą stronę. Jest gorzej niż było. Z klasą praktycznie nie rozmawiam ale to nie wiem z czyjej winy. To chyba ja nie chcę z nimi przebywać. Lubię kilka osób i tyle. W czwartek na niemieckim tak mi się nudziło, więc wziąłem kartkę i zacząłem sobie pisać cytaty z piosenek Lany Del Rey. Przez to nie wiedziałem co mam przeczytać jak mnie nauczycielka zapytała ale się nic nie pytała. Dzisiaj to już całkowicie byłem sam bo te osoby co lubię to ich nie było. Ale jakoś przeżyłem. Dostałem piątkę z angielskiego z kartkówki. Ja jedyny z klasy. Cieszyłem się jak głupi. Oczywiście w duchu. Jutro na polski muszę się nauczyć bo poprawiam odpowiedź. Jest prawie dwudziesta a ja nadal nie otworzyłem zeszytu. Wczoraj zmieniłem czcionkę na blogu. Trochę nudzi mi się już to tło. Chyba poszukam jakiegoś innego. Chciałem sobie dzisiaj zrobić małe przemeblowanie w pokoju ale jakoś nie wyszło. Jutro, mam nadzieję, że będzie lepszy dzień. Tylko martwię się polskim ale raczej sobie poradzę. Właśnie znalazłem nową piosenkę Lany. Słucham chyba już piętnasty raz. Mam za dużo myśli. A zwłaszcza jak jestem w szkole. Ostatnio mam cały czas zły humor a jak już jestem w domu to jakoś o tym zapominam na jakiś czas. 

I swore I'd chase until I was dead

Tumblr_mkqs6mefbk1s9ir6ao2_500_large

Tumblr_mh9u1cnsth1r1iv4bo1_500_large

Tumblr_lww52rhvnp1qifn2ao1_1280_large

4 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że pierwszy raz jestem na męskim blogu i jestem zaskoczona. Dlaczego nie rozmawiasz z klasą? Co jest nie tak?
    Mała rada - pisz przecinki, bo ciężo czyta się jeżeli ich nie ma. Powodzenia i zapraszam do mnie kiedymiloscstajesienienawiscia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne kontakty z klasą, i także nudzi mi się na niemiecki, a później skutkiem tego jest zagrożenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i masz strasznie ciekawe posty !
    Zapraszam do mnie : http://modowyszpital.blogspot.com/ .
    Miło by było , gdybyś zostawił komętarz lub jeżeli spodoba sie tobie mój blog zaobserwować . Napewno się odwdziencze .
    Z góry dziękuje . <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo fajny klimat na blogu :))

    mam nadzieje że humor ci się poprawi :) 3maj się :D

    Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D