poniedziałek, 6 maja 2013

Cause I have nothing else to do.

Cześć. Ostatni post był trzy dni temu, więc jak na razie trzymam się mojego zamiaru, iż będę pisał częściej  i regularniej na blogu, a przynajmniej się starał. Godzinę temu wróciłem ze szkoły, kolejny dzień koszmaru, no po prostu nienawidzę wszystkich. Potem poszedłem z Roksaną do dentysty, ale było zamknięte. Potem będę czytać książkę, bo mam więcej czasu po egzaminie, muszę też iść jakoś w tym tygodniu zdać pytania do bierzmowania, do końca maja musimy zdać wszystkie a zostało mi jakieś 70. Nie chce mi się tego uczyć, i tak z tego nic nie będzie. Jutro mam sześć godzin, więc może pójdę na nogach do domu, będę przynajmniej wcześniej, zrobię wszystko, żeby tylko nie być w tej głupiej szkole, zachowanie większości ludzi doprowadza mnie do szału, nie wiem jak mam to opisać. Przypomniało mi się jeszcze jedno, w sobotę byłem odprowadzić moją siostrę do babci z Roksaną na rowerach, nareszcie wyszedłem z domu, a nie tylko dom, albo sklep i koniec. W połowie tego miesiąca mam zamiar jechać do Galerii w Krakowie, mam nadzieję, że pojadę, zobaczymy. Dzisiaj trochę krótszy post, ale chyba lepiej jak coś napiszę, niż jak by go nie było nic. Tak więc, żegnam się z Wami, na razie.

Where nobody knows me.

Large

Large

Large

4 komentarze:

  1. Z mojego Bierzmowania nic nie wyjdzie, nie wieże w siły nadprzyrodzone więc olewam religie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj wiem, jak to jest, jak Cie wszyscy wkurzają. Mnie tez wszyscy irytują xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytasz książki, już Cię lubię. Nie martw się, nie tylko Ciebie irytują ludzie. Mnie akurat wkurza to, że jak widzą kogoś kto czyta właśnie książkę to od razu od Kujonów wyzywają. Nie ogarniam tego. Powodzenia w pytaniach do bierzmowania.
    Jeśli znalazłbyś troszkę czasu, by zobaczyć lub skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sam wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałeś nominowany do Versatile Blogger Award, więcej info u mnie na blogu - byczyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D