piątek, 17 maja 2013

I can do whatever I want.

Nie no... fajnie, że ostatni post był jedenastego maja a jest siedemnasty, tak strasznie chciałem trzymać się tego, że będę często pisać, muszę to zmienić, muszę, muszę. Teraz już po egzaminach, więc na większości lekcjach prawie nic nie robimy, myślałem, że będzie fajnie, ale takie siedzenie trochę mnie już nudzi, dzisiaj oglądaliśmy przez dwie godziny na polskim ,,Pianistę", dobrze, że akurat ten, bo mnie ciekawił. Nadal sobie nie zrobiłem zdjęcia do dowodu, jakoś nie mam czasu, a jak mam to, albo zapominam, albo mi się nie chce, po niedzieli już muszę iść na sto procent, jak chce, żeby coś było z tego. Wczoraj miałem zdawać pytania do bierzmowania, ale nie byłem douczony dobrze, a nie chciałem, żeby się ksiądz potem się wydzierał na mnie, on taki jest, Ola z Roksaną zdały, tylko ja zostałem, bo zawsze zdajemy po tyle samo. Pójdę je dzisiaj zdać, mam nadzieję, że nie będę sam, tylko będzie Kinga. Jutro chyba jadę do Galerii w Krakowie z Kingą i Roksaną, już przez parę dni były zmieniane plany i chce, żebyśmy już jutro pojechali. Potem, jak przyjdę z kościoła to chyba posprzątam w domu, bo jutro mogę nie mieć czasu. Od wczoraj mam nowego laptopa, stary komputer już się zacinał i w ogóle chcieliśmy laptopa. Dobra, idę jeszcze parę razy powtórzyć pytania.. Trzymajcie się. 

I want a little time.

Large

Large

Large

4 komentarze:

  1. Świetne tło i wogóle jest tutaj tak charming *.* No i Lana też uwielbiam
    zapraszam http://haveagoodfeelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fany blog, świetny wygląd + obserwuję mam nadzieję, że się zrewanżujesz :
    _______________________________
    zyjac-szybko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny blog ;)
    Obserwuję + zajrzyj do mnie aby się odwdzięczyć : http://vicky-glamour.blogspot.com/

    Mam nadzieję że "blogowanie" ci się wiedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog i spoko post ;D
    + zapraszam do sb http://laurence-s.blogspot.com/
    (dopiero zaczynam xd)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D