niedziela, 19 maja 2013

I don't know what I'm feeling.

Witajcie. Jest 22:00, ale musiałem dzisiaj napisać, chciałem wczoraj ale byłem zbyt zmęczony. Wczoraj byłem w Krakowie z Roksaną i Kingą, był to jeden z lepszych dni, oprócz galerii byliśmy też na rynku, zrobiliśmy mnóstwo zdjęć i kilka filmików. W galerii kupiłem sobie spodnie, koszulkę, bluzkę dla siostry, kawę ze Starbucks'a i jedzenie w KFC. Chcę powtarzać takie dni codziennie, chociaż pewnie po jakimś czasie by mi się to znudziło. Dzisiejszy dzień nie wiem jaki był, nie mam zdania, jak do wielu innych rzeczy, wstałem po dziesiątej, zjadłem śniadanie, trochę posprzątałem, trochę się pokłóciłem z tatą, bo w ostatniej chwili okazało się, że muszę iść do kościoła, ale nie było tak źle jak to sobie wyobrażałem. Jutro niestety znowu szkoła, kolejne spotkanie z ludźmi, których nie lubię, nie akceptuję, i z którymi nie chcę mieć nic wspólnego, ostatnio się zastanawiałem, że może to i lepiej, że się z nikim nie odzywam, nie wiem. Dzisiejszy post będzie się trochę różnił od tych pozostałych, bo na dole będą zdjęcia z wczoraj, z Krakowa. Wiem, że post trochę krótki, ale nie mam pomysłu, tak więc życzę miłego oglądania i żegnam się z Wami.

They say I'm wasting time, they said that I'm no good.




4 komentarze:

  1. ja kocham rynek krakowski i co jest najzabawniejsze nie lubię chodzić do kościoła a do dominikanów pędzę jak szalona tam mszy są ciekawe i wynosi się coś głębokiego zobacz fabrykę-sklep cukierków ciut - ciut na rynku i idź na starowiślną na najlepsze lody jakie kiedykolwiek próbowałam w Krakowie jeśli będziesz miał możliwość zajrzyj kiedyś do ogrodu botanicznego w Krakowie.
    ul. dominikańska -kościół.
    nie wiem jak ty ale ja kocham patrzeć na tych przebranych ,żebrzących ludzi w przebraniach(nie wiem jak się to nazywa)
    polecam te miejsca:)jak będziesz mieć okazję zajrzyj do nich na chwilę .
    pozdrawiam lola
    celebr.blog.pl

    mam nowy post przy okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Kraków, mimo, iż byłam tam tylko raz. To cudowne miasto. Niestety, z Białegostoku daleko :c Ogólnie to bardzo podoba mi się twój blog.
    http://ukryta-za-obiektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie odzywam się z większością klasy powiedziałabym nawet że szkoły. (Dziwki wszędzie )W krakowie byłam tylko raz i to na wycieczce szkolnej
    Fajnie że są tu twoje zdjęcia .;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraków jest bardzo pięknym miastem. Moja przyjaciółka mieszka w Wieliczce, myślę, że w wakacje odwiedzę ją tam i przy okazji wybierzemy się na spacer po Krk.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D