piątek, 3 maja 2013

I'm sad.

Cześć. Przez ostatnie kilka dni miałem wielką ochotę coś napisać na blogu, ale niestety nie miałem pomysłu. Nie wiem jaki będzie ten post, czy udany, czy nie, ale muszę go dodać bo nie chce zaniedbywać bloga. Często myślę, żeby jeszcze coś zmienić na blogu, ale nic z tego, za każdym razem kończy się to myślą, że już za dużo wszystkiego na blogu itp. Właśnie skończyłem ogarniać trochę w domu, a teraz piję cappuccino i przeglądam inne blogi. Wczoraj trochę grzmiało i błyskało się, ale i tak nie było źle, po południu siedziałem z Olą, jedliśmy frytki i oglądaliśmy ,,Egzorcyzmy Emily Rose", film okazał się ciekawy i dzisiaj chyba też jakiś obejrzę. Dzisiaj może zamówimy sobie jakąś pizze, albo kebaby, od kilku dni chce zamówić pizze to nikt nie chce, może dzisiaj się już uda. Przez te ostatnie kilka dni raczej się nic nie działo, codziennie rano wstaję, jem śniadanie, potem sprzątam i siedzę na komputerze, oglądam telewizję lub leżę i gram na telefonie. Jakiś tydzień temu zrobiłem sobie bransoletkę bordowo-czarną i do tej pory jej nie zawiązałem. Chyba skończyły mi się tematy, jak nie mam co pisać to piszę po jednym zdaniu, każde o czym innym i przez to post jest nieudany. A! Przypomniało mi się, chciałem podziękować wszystkim za komentarze, odwiedziny i obserwację, mam nadzieję, że już niedługo będzie więcej czytelników. Tak więc, trzymajcie się.

I'm big enough and bad enough.

Large

Large

8 komentarzy:

  1. Post był ciekawy o to się nie martw! :P Oglądałam ten film i mi się strasznie spodobał :D
    Obserwacja za obserwacje?
    crazylifesaccordingtoclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również oglądałam ten film i bardzo go polecam ^^

    zapraszam do mnie na nowy post :)
    http://fotografowaniex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Post ciekawy. Też nie raz nie wiem o czym napisać. http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie czytać Twoje posty.
    a nie myślałeś kiedyś żeby dodawać jakieś zdjecia zrobione przez ciebie czy coś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to. Bloga jest ładny piosenki lany <3,post ciekawe tylko brakuje mi zdjęć robionych samodzielnie.^^

      Usuń
  5. No cos ty! Post jest udany, ale czuć między wersami taki smutek i przygnębienie :(

    http://byczyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Post mi się podoba, udał się. Masz fajnego bloga. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://ineedgoodbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do zgłaszania się do katalogu blogowego - http://katalogblogowy.blogspot.com/ jest to dobra okazja do złapania nowych czytelników i obserwatorów bloga : )
    Pozdrawiam Immensite.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D