sobota, 11 maja 2013

We don’t need nobody

Cześć. Pisałem w poprzedniej notce, że trzymam się faktu, iż będę częściej dodawał posty, nic nie mówię, ale ostatni post był szóstego maja, czyli nie pisałem pięć dni, muszę pisać maksymalnie co trzy dni. W czwartek były matury z angielskiego, więc musiało być cicho w szkole, prawie każda klasa była albo na dworze, albo na stołówce, prawie cały dzień słuchałem muzyki. Na jednej godzinie byliśmy na spacerze w lesie, tam trochę posiedzieliśmy i wróciliśmy do szkoły, potem z kuzynką śmialiśmy się z takiej jednej nauczycielki, myślałem, że już tam nie wytrzymam ze śmiechu. Myślałem, że dzisiejszy dzień będzie choć trochę lepszy, ale jednak się myliłem, rano musiałem iść do kościoła na spotkanie do bierzmowania, miałem już plany na dalszą część dnia, to coś musiało to zepsuć. Wczoraj chyba trzy godziny sprzątałem w domu, byłem wykończony, ale lubię jak jest tak czysto. Cały ten tydzień zamierzałem iść zrobić sobie zdjęcia do dowodu tymczasowego, ale jakoś nie wyszło, nie wiem ile mam sobie zrobić tych zdjęć i co jeszcze mi potrzebne, muszę się kogoś zapytać, po niedzieli już muszę je zrobić, bo potem będzie za późno...

I pretend I'm not hurt.

Large

Large

Large

8 komentarzy:

  1. Mmmm . Babeczki<3
    Podoba mi się twój blog.
    Obserwuję licze na to samo i komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna muzyczka. świetnie pisz powodzenia życzę
    pozdrawiam lola
    celebr.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale zdjecia! /eniia-blog.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę

    OdpowiedzUsuń
  4. @Eniia
    Mile widziana , to chłopak hahahahaha Spamer

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm mam ochote na babeczki :P
    a te matury to troche byla masakra. pisalam wiem co mowie :)

    Pozdrawiam i zapraszam mylifesometimessucks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na bloga.. Z czymś takim się jeszcze nie spotkałam ! oby tak dalej..
    Jam jest z zapytaj
    jakby co

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D