środa, 19 czerwca 2013

A moment of forgetfulness.

Dzisiejszy dzień był inny, taki całkiem inny niż te co zawsze, bo praktycznie byłem sam w klasie z koleżanką. Reszta klasy jest na wycieczce do jutra (niestety). Gdy ich nie było poczułem się o wiele lepiej w szkole, więcej się śmiałem i rozmawiałem, ale wiem, że w piątek wszytko będzie tak jak zawsze, niestety. Z jednej strony strasznie się cieszę, że za osiem dni koniec roku szkolnego, opuszczę moją szkołę i mam nadzieję, że odpocznę, ale z drugiej strony mniej się cieszę, bo idę do nowej szkoły, a to też jest stres. Podobno każdy z mojej klasy ma coś mówić na akademii, ja nie chcę, bo nienawidzę jak ktoś się na mnie patrzy a zwłaszcza cała szkoła, zaraz robię się cały czerwony i opuszczam głowę na dół, żeby ich nie widzieć. Dzisiaj się poprawiałem z chemii, nic się nie uczyłem, ale odpowiadałem, trochę się myliłem, ale poprawiłem. Jutro jeszcze poprawiam polski i na tym chyba skończę. W piątek jadę złożyć podanie do szkoły, większość już złożyła podania do szkół, a ja nadal nie i jak zwykle na końcu, zawsze robię wszystko na ostatnią chwilę, na bierzmowanie też o mało co się nie spóźniłem. Miałem jechać w czerwcu do galerii, okazało się, że jednak nie jadę i było to przełożone na początek lipca, a dzisiaj się dowiedziałem, że prawdopodobnie wtedy też nie jadę, wkurzyłem się, bo planowałem to już jakiś czas, a w końcu okazało się co innego. Na dzisiaj kończę, cześć.


We have a lot in common.


Books...

. | via Facebook

Drafts | Tumblr

10 komentarzy:

  1. Ja już sobie odpuściłam poprawki, ale dobrze jest. Wakacje *.* już tylko kilka dni ! Aww! W końcu.. Tylko upały teraz przeszkadzają >_<
    Fajne zdjęcia w poście. Uwielbiam babeczki, bardziej robić niż zjadać, ale co tam ;D
    No to powodzenia w poprawianiu! Pozdrawiam :))

    Zajrzysz? http://just--art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę jak ja lubię twój blog. Naprawdę! Piszesz świetnie, no masz talent. Sam z koleżanką? Ja bym do szkoły nie chodziła heh ;D
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie cudowne!
    Pewnie, że pójście do nowej szkoły jest stresujące, ale może spotkasz fajnych ludzi :) I klasę, w której dobrze się poczujesz.
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie jesteś bardzo wstydliwy, ale nie wstydź się! prowadzisz świetnego bloga, jesteś fajnym chłopakiem, więc przełam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. musisz być pewny siebie i mieć głowę wysoko podniesioną :) na ostatnią chwilę najlepiej się wszystko robi :P obyś poznał ciekawych ludzi w nowej szkole , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie design twojego bloga;) bardzo oryginalny, pozatym dobrze się czyta:)
    Obserwujemy?jak cos to daj znac:))
    http://lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie osoby w klasie. u nas przyłączyli by do innej klasy, ja pewnie nie przyszłabym do szkoły jak reszta jest na wycieczce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do Liebster Award!
    Zapraszam do mnie na bloga po więcej informacji:)


    xcvzbv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się Twój sposób pisania c: Też nie złożyłam jeszcze podań do szkół,chociaż wiem,że powinnam...ale ja to ja,zawsze wszystko odkłądam na ostatnią chwilę.Również mam mieszane uczucia co do zakończenia szkoły.Ale wiesz...na pewno dasz sobie radę w nowym miejscu,z nowymi ludźmi.Musisz tylko uważać,żeby od początku nie zniechęcić ich do siebie i starać się utrzymywać w miarę pokojowe stosunki.Do każdych warunków człowiek jest w stanie się przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog. Wiem jak to jest mieć taką "super" klasę, ale na szczęście to było w gimnazjum a teraz kończę pierwszą liceum i klasę mam bardzo fajną :)

    Zapraszam do mnie:
    kinderkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D