poniedziałek, 17 czerwca 2013

Guess we could be more than friends.

Cześć. Zgodnie z moim planem piszę kolejną notkę. Wczoraj mi przybyło kilku obserwatorów, z czego bardzo się cieszę, bo każdy obserwator więcej, to coraz więcej chęci do częstszego pisania na blogu. Dzisiejszy dzień był nijaki, to znaczy nie był zły, ale nic się nie działo. Pierwsze cztery godziny w szkole polegały na tym, że każdy miał zająć się czymś i siedzieć cicho, bo nie było nauczycieli; potem miałem resztę lekcji, a z ostatniej nas zwolnili do domu. W środę i czwartek jest wycieczka do Pienin, na którą nie jadę, ze względu na moją ,,kochaną'' klasę, z chęcią bym na nią pojechał, ale z nimi się nie da, no cóż, jakoś przeżyję. Dzisiaj poprawiłem angielski na pięć i zostało mi jeszcze do poprawy jeden temat z polskiego, chemia, biologia i EDB, muszę się wyrobić. Postanowiłem, że po bierzmowaniu będę mniej czasu spędzał przed komputerem (co nie oznacza zaniedbywania bloga itp.), a więcej czytając książki; wiem, że już po egzaminach miałem więcej czytać, ale jakoś mi to nie wyszło, a teraz jak i tak już jest mało nauki, to myślę, że mi to wyjdzie; tak myślałem, żeby zacząć czytać wszystkie części Harrego Pottera, zwłaszcza jak teraz leci co dwa tygodnie w telewizji. Na dzisiaj tyle, nie mam zbytnio co opisywać, bo nic się nie dzieję, tak więc, cześć. 

I can see the stars collide.


WORLD of ROT | via Facebook

converse allstar | Tumblr

٠ ๋· ρieces oғ мαgιc ๋٠· | via Facebook

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne inspiracje i ogółem fajny post ;D
    blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam kochaną klasę, która rozwalała każdą wycieczkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam taką klasę xd No, ale i tak ich uwielbiam *.*
    Co do postu t świetny ;D
    Sam robisz te zdjecia ?

    http://littlesmilefate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia *.*
    Szkoda, że przez klasę nie pojechałeś na wycieczkę, ja uwielbiałam jeździć z moją ^^
    A czytasz HP po raz pierwszy czy raczej odświeżasz serię? :)
    Gratuluję dużej ilości obserwatorów :) Sama strasznie chciałabym mieć ich podobną liczbę, jednak na razie mi do tego daleko.
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pościk ;3 Ja mam akurat baardzo zgraną klasę i chętnie jeździmy na wycieczki. W tym roku już byliśmy, planowaliśmy jutro pójść nad jezioro ale jest jakaś rada znowu i nauczyciele nie mogą. ;// Czytaj, czytaj ! Polecam Ci książkę Endymion Spring. TAKA książka ! H.P. też czytałam, ale nie skończyłam wszystkich części ;) Pozdrawiam i zapraszam ;))
    http://just--art.blogspot.com/
    ps; jak z tym nagłówkiem ? xxd

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award,
    szczegóły na moim blogu w poście o tym tytule.
    http://littlesmilefate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. inspirację !
    Conversy najlepsze !
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog. Obserwuję;)
    http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam w klasie tylko 5 chłopaków i reszta dziewczyny, więc nie jest źle.. wycieczki zawsze są udane :D zapraszam do mnie na http://roksanao.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D