sobota, 15 czerwca 2013

I know I play it off, but I lie to you.

Cześć. Pięć minut temu się obudziłem, leżę na łóżku i postanowiłem, że chyba już czas, żeby napisać coś na blogu. Od dzisiaj postaram się częściej dodawać posty, wcześniej nie miałem tej możliwości, bo nie miałem laptopa chwilowo, a poza tym cały czas jest dużo nauki na poprawy w szkole, chce mieć pasek, więc muszę się jeszcze trochę postarać. We wtorek miałem bierzmowanie, było bardzo dużo ludzi, przez co miałem trochę stresu, bo ja czytałem i zapalałem świecę, ale wszystko dobrze się skończyło i jestem zadowolony, że to już koniec ze zdawaniem pytań, chodzeniem po sto razy w miesiącu do kościoła. Wracając jeszcze do tematu szkoły, już dwa tygodnie moja wychowawczyni prosi się pana od EDB, żeby dał mi coś do zrobienia i żebym przez to poprawił ocenę, bo i tak ten przedmiot nie jest ważny itp, miał dać prezentację do zrobienia trzem osobom o takich samych ocenach, a jak się okazało dał tylko jednemu chłopakowi, którego nie lubię i jemu ta ocena nie jest potrzebna do paska, bo ma już wysoką średnią, no cóż. Cały ten tydzień jakoś tak szybko mi zleciał, ale może to i dobrze, chce już wakacje, chcę już odpocząć. Idę zrobić sobie jakieś śniadanie, trzymajcie się, cześć.

You're always so high.

♛The Queen | via Tumblr

(2) Tumblr

Tumblr

7 komentarzy:

  1. Im bliżej do wakacji tym szybciej czas leci. W szkole racja, same nudy. Jedynie cała masa poprawiania ocen. Trzymam kciuki za Twój pasek ;) Dasz radę ! Ja muszę poprawiać żeby mieć ponad 5,06 (średnia z I półrocza).
    Ajajajaj, jaki piesio *.* Sama słodycz ; )
    Pozdrawiam. http://just--art.blogspot.com/
    Ps; prowadzisz bloga od daty moich urodzin xxd

    OdpowiedzUsuń
  2. ten pisak jest genialny:) ładny wygląd bloga :)

    recenzje-ksiazek-nikoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny blog, bo inaczej nie mogę go skomentować. Mam takie pytanie sam robiłeś nagłówek ?
    A co do wpisu no to z nauczycielami czasem tak jest liczę na to że da ci poprawiać.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://littlesmilefate.blogspot.com/
    +obserwuje i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie teraz można usłyszeć coś o poprawianiu ocen :) Rewelacyjny jest ten gif z psiakiem. Ogólnie to nawet mi się tu podoba, ciekawie, obserwuję :)
    Mogę zaprosić do siebie w wolnej chwili? W sumie dopiero co zaczęłam pisać (dokładnie od wczoraj)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też czas szybko leci ale w sumie to dobrze... jeszcze troche i wakacje :33

    OdpowiedzUsuń
  7. W szkole nigdy nie będzie sprawiedliwości -.-

    http://xcvzbv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D