wtorek, 25 czerwca 2013

I wake up in the morning and I wonder.

O Boziu, jestem strasznie zmęczony, padam z nóg... Znowu cały dzień załatwień, ale tak jest jak nie mogłem się zebrać dwa miesiące, żeby złożyć podanie do szkoły, w ostatni dzień wszystko na szybko, nie chce czegoś takiego już więcej powtarzać. Na szczęście wszystko to co zamierzyłem udało się i jak na razie muszę tylko czekać na wyniki. Przy okazji wstąpiłem na chwilę do galerii i niestety kupiłem sobie tylko koszulkę, ale i tak jestem zadowolony, bo wolę to niż nic. Za tydzień, jeżeli wszystko dobrze pójdzie, to jadę do Krakowa z Roksaną i Kingą, pewnie na cały dzień, bo przynajmniej nie musimy się spieszyć. Już w piątek zakończenie roku, tak szybko minęło. Już jest po radzie, oceny wystawione i już dzisiaj były tylko dwie osoby w klasie.. ja też bym nie chodził, ale nie mam opuszczonego żadnego dnia, więc muszę. W ostatnich trzech postach było po dziewięć, dziesięć komentarzy, bardzo mnie to ucieszyło, a przede wszystkim miałem więcej chęci, żeby pisać częściej, chciałbym, żeby i pod tym poście tak było... Na dzisiaj kończę, bo jestem bardzo zmęczony, i zaraz idę się położyć.

What about us?

Checkmate. | via Tumblr

Checkmate. | via Tumblr

Drafts | Tumblr

5 komentarzy:

  1. fajnie ze byłes w GALERII :/ haha :D
    telepatejszyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to dopiero czeka, wybór szkoły ;/.
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis,
    szykuje się nowa szkoła;/ u mnie to samo.
    zapraszam do mnie .
    mojeskrytemarzenia.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od tygodnia nie chodze do szkoły. a ja jeszcze 2 lata w jednej szkole, w jednej klasie z takimi debilami najchętniej zmieniłabym szkołę ale nie mam inne no jest prywatna jeszcze gorzej. Jak zaczniesz dodawać swoje zdjęcia więcej osób będzie czytało twojego bloga, ale to tak na marginesie. Kocham tą muzykę w tle.Lana<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że ja jeszcze nie muszę wybierać szkoły..no ale mnie też to czeka ;-;

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D