piątek, 28 czerwca 2013

There's a pounding in my head.

Jak to miło teraz sobie pomyśleć, że już są wakacje i nie trzeba myśleć już o szkole, a przynajmniej w mniejszym stopniu. Na ósmą byłem w kościele, a potem było zakończenie w szkole, na świetlicy. Było trochę gorąco, bo mała sala, a dużo ludzi, no ale jakoś przeżyłem, dostałem świadectwo z paskiem, mam średnią 4,77, nie jest wysoka, ale pasek mam. Wychowawczyni zapomniała o mojej nagrodzie za wzorową frekwencję przez cały rok, dopiero w klasie mi dała, w tamtych klasach gimnazjum też nie opuściłem żadnego dnia. W klasie zamówiliśmy sobie kebaby, ale te osoby co nie lubią zamówiły sobie pizze. Wszyscy podpisaliśmy się każdemu w teczkach, tak na pamiątkę, trochę głupio mi było odezwać się do niektórych o podpis, no ale chciałem mieć podpisy wszystkich, przeżyłem. Za jakieś pół godziny wyjdę z domu, bo robimy sobie ognisko u koleżanki, pewnie nie będę nic jadł, bo nie lubię kiełbasy ani nic takiego, ale pojadę tam, bo i tak nie mam nic do roboty w domu i do tego mi się nudzi. Wczoraj skończyłem czytać Harrego, pierwszą część, a teraz oglądałem, zawsze tak robię, że najpierw czytam książkę, a dopiero potem oglądam film. Tak się zastanawiam czy dodać jakąś recenzję, bo tak miałem robić, ale chyba każdy Harrego zna i nie wiem. Jutro zaczynam drugą część, już wypożyczyłem. Dobra, idę się przebrać i coś zjeść, bo mam mało czasu. Trzymajcie się, cześć.

It's a blacked out blur.


Ser inspirador | via Tumblr

Harry Potter | via Tumblr

Cookies// | via Tumblr

7 komentarzy:

  1. Tak! W końcu wakacje, upragnione przez wszystkich!
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób recenzję :) To co, że wszyscy znają? Ja u siebie niedawno robiłam post o HP :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie czytał Harrego Pottera jakoś niejara mnie to i takie książki

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na konkurs można wygrać design boga i reklamy http://dark-paradise1.blogspot.com/2013/07/konkurs-wygraj-wymarzony-design-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, fajny blog :D
    Będę wchodzić częściej.
    I genialnie, że są wakacje.
    W końcu poniedziałki nie będą aż tak okropne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, nominuję cię do L.B.A :))

    Więcej info u mnie:
    http://kinderkowa.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D