wtorek, 16 lipca 2013

I was an angel, livin' in the garden of evil.

Cześć. Pod poprzednim postem, w komentarzach pisało mi kilka osób, że chcieliby mnie poznać, zobaczyć i tak ogólnie, a przecież jest to możliwe, ja nic nie utrudniam. Moje zdjęcia możecie znaleźć na Instagramie, to znaczy jak na razie jedno tam jest, ale zawsze coś. Pod postem dodam link do tego zdjęcia, będzie przynajmniej szybciej. Jest jeszcze jedna sprawa, pisaliście mi również, żebym dodawał na bloga zdjęcia, które sam zrobiłem, bo będzie to lepiej wyglądało, zgadzam się z tym i dzisiaj dodam właśnie takie, będą one co prawda z Instagrama, bo nie byłem przygotowany, że napiszę dzisiaj ten post, ale przecież były one zrobione kiedyś tam przeze mnie. Co do dzisiejszego dnia to nie wiem co napisać, wstałem o siódmej rano i od razu poszedłem załatwić kilka spraw, potem do sklepu, potem czytałem Harrego, a teraz odpoczywam haha. Mam trochę nerwy, bo zaczął się trzeci tydzień wakacji, a ja nadal nigdzie nie byłem, codziennie jest to samo, wstaję i nic nie robię, chciałbym gdzieś pojechać, najlepiej daleko. Do Anglii nadal nie wiem czy pojadę, chciałbym bardzo, ale nie wiem jak to będzie, żałuję, że wcześniej nie zamówiłem biletów, bo teraz są drogie niestety... Z Wesołym Miasteczkiem też nie wiem co będzie.. Tak ogólnie to wszystko idzie nie tak jak trzeba.. :c

Doing anything that I needed.

Tutaj macie link do mojego zdjęcia: >>>KLIK<<<



6 komentarzy:

  1. Nareszcie jakieś zdjęcia twojego autorstwa. No to ten, trzymam kciuki żebyś gdzieś pojechał. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno gdzieś pojedziesz + bardzo fajne zdjęcia, najważniejsze że twojego autorstwa :)

    www.bloggerka-wernixoxo.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post, ciesze sie że dodałeś zdjecia Twoja autorstwa : )
    i nie martw sie na pewno jeszcze gdzies pojedziesz !

    OdpowiedzUsuń
  4. No bilety najlepiej bukować jak najwcześniej, to fakt. Rozumiem, że czujesz monotonnie. Wiesz, rok temu kiedy przeprowadziłam się do Anglii całe wakacje spędziłam w domu, albo chodząc na samotne spacery. W te wakacje będzie podobnie, z tym, że mam tę pewność, że pod koniec sierpnia na stałe wracam do Polski, więc jakoś dobrze się czuję :) Jakoś tak milej się czyta kiedy wie się jak wygląda osoba prowadząca bloga :) Też mogłabym dodać swoje zdjęcie, ale moje kompleksy mi zabraniają :D

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć ; ) Zostałaś nominowana do Liebster Blog Avards, co da ci szanse rozpowszechnić swojego bloga w internecie. Szczegóły w linku http://miked-day.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-avards.html

    Pozdrawiam MIKE

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D