wtorek, 23 lipca 2013

I’m falling to myself but I’m not going.

Cześć. Mam nadzieję, że pierwsza recenzja była do przyjęcia, a jeżeli ktoś jeszcze nie widział to może w każdej chwili kliknąć na obrazek ,,Moje recenzje" i tam wybrać. Kończę już drugą część Harrego Pottera i znowu dodam recenzje. Dzisiaj o ósmej rano miałem pociąg do Kielc, pojechałem tam z Magdą. Byliśmy w dwóch galeriach, chodziliśmy prawie cały dzień i teraz niestety bolą mnie nogi, ale opłacało się. Musimy to powtórzyć. W galerii spotkałem kilku moich znajomych z poprzedniej klasy, chwile razem posiedzieliśmy i porozmawialiśmy. Obecnie mam dużo rzeczy do kupienia i nie wiem kiedy to zrobię, muszę kupić plecak do szkoły, najlepiej z nike, książki i zeszyty, czarne Conversy, prezent siostrze na osiemnastkę itp. Dzisiaj nie dodam zdjęć robionych przeze mnie, bo nie mam odpowiednich, ale w następnym poście już dodam. Chciałbym sobie odpocząć, ale się nie da, co chwile muszę coś robić, jeszcze teraz kiedy mam remont w domu.. Jest tyle sprzątania itp. :c Ostatnio dodałem nowe piosenki na bloga, kiedyś były tylko piosenki Lany Del Rey, a teraz są tylko dwie, a reszta inna. Zamierzam od czasu do czasu albo coś dodać więcej na bloga, albo coś zmienić, żeby nie było ciągle jedno i to samo. Dzisiaj przyszła mi książka, którą zamówiłem już jakiś czas temu, a mianowicie ,,Harry Potter i Kamień Filozoficzny", chce kupić sobie wszystkie części. Na dzisiaj tyle, może jutro, albo pojutrze dodam recenzję, bo jak na razie jestem zbyt zmęczony, żeby czytać książkę...

Waiting for the day to bring me light.

Architecture | via Tumblr

Forest Road Wallpaper - Beautiful Wallpapers

skyscraper | via Tumblr

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też potrzebuję nowych Conversów, to najlepsze buty na świecie.
    Szkoda że tylko dwie piosenki Lany, ale te też są fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się schodziło pół miasta to nogi bolą :D hahah

    A recenzja fajnaa ;]

    ogrod-pelen-kartek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też muszę sobie zakupić nowe conversy :)
    OBSERWUJE I LICZE NA REWANŻ :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D