piątek, 12 lipca 2013

I've known you for some time.

No nie wierze, Krystian napisał na blogu, co za święto haha. No, ale trochę to nie moja wina, że nie pisałem, bo laptop znowu mi się popsuł i go nie mam, bo jest w naprawie, i dzielę się jednym laptopem z kuzynką. Przez ten miesiąc, który nie pisałem chyba nie działo się nic wielkiego. Zaraz po zakończeniu roku byłem na ognisku klasowym, potem musiałem wracać przez las o 22, ale jakoś przeżyłem, na szczęście. Nie powiem, że było źle, ale nie było też wspaniale, cieszę się, że przynajmniej tak było niż to sobie wyobrażałem. Zaraz na początku lipca większość z nas żyła w stresie i niepewności, bo miały być wyniki rekrutacji do szkół. Ja dostałem się do tego liceum co chciałem, ale niestety nie na ten profil co chciałem, więc po długich przemyśleniach, doszedłem do wniosku, że pójdę do ogólniaka w pobliżu, bo i tak skończę liceum, a nie jest to najgorsza szkoła ze wszystkich. Zobaczymy jak będzie. Wczoraj byłem na lotnisku w Katowicach, fajnie było, przynajmniej nie siedziałem w domu We wtorek mam zamiar jechać do Wesołego Miasteczka do Chorzowa, trochę zdziwiła mnie cena, bo bilet kosztuje tylko 35 zł i można korzystać z wszystkiego. Na pewno dodam zdjęcia tutaj na bloga i na Instagrama, do którego link będzie z boku bloga. Wiem, że miałem dodać recenzję na bloga, ale jak już wcześniej wspominałem nie miałem zbytnio czasu, może dodam ją jeszcze w tym tygodniu. Dobra, zbieram się coś zjeść, trzymajcie się.

Whole life changed.


Shop Watch angal wing pandant necklace at www.cost21.com | via Tumblr

oh:3

4 komentarze:

  1. dodasz może kiedyś swoje zdjecie na insta czy cos? wiesz już doscyć dlugo czytam Twojego bloga, ciekawa jestem jak wygladasz :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydajesz się ciekawą osobą, chętnie bym Cie poznała. Pisz częściej i dodawaj swoje zdjęcia tyle powiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z powyższym komentarzem.
    twoje zdjęcia będą jak najbardziej na miejscu :3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D