czwartek, 29 sierpnia 2013

Happy Birthday!

Chyba coś mi się pomyliło z tematem notki, bardziej by pasował jak bym go dodał w moje urodziny, a nie pięć dni po nich, no ale i tak nie mam innego pomysłu, więc niech tak już zostanie. W dzień moich urodzin nie robiłem nic nadzwyczajnego, rano leżałem zawinięty w kocu, potem wstałem, zjadłem i siedziałem na dworze, dopiero pod wieczór pojechałem na jakieś dożynki i przyjechałem jakoś po 22. I tak zleciały moje szesnaste urodziny, nie było to nic wielkiego, a ja i tak nie powiem złego słowa na ten dzień. Trzy dni temu zamówiłem sobie plecak do szkoły, teraz trochę żałuję, że tak późno, bo dopiero dzisiaj mi go wysłali i nie wiem czy mi przyjdzie na wtorek, mam nadzieję, że tak, bo inaczej to będę musiał iść jeszcze w starym. Wczoraj bardzo się ucieszyłem, bo nareszcie zamówiłem sobie Conversy wysokie, kolor ciemnozielony. Jutro powinny mi przyjść, jak coś to dodam zdjęcie na Instagrama, więc spoglądajcie tam :D Wczoraj kurier przywiózł buty, które zamówiłem na allegro mojej siostrze, bardzo jej się spodobały, bo od zawsze chciała mieć lity...
Idę po mój nowy zeszyt, muszę zrobić jakąś pierwszą stronę, trzymajcie się, cześć. 

Stop looking at my trainwreck life. 

Paris.  | via Tumblr

(1) •.• I'm lovin' it •.•'s Photos | via Facebook

Glitterland | via Tumblr

6 komentarzy:

  1. No cóż.. a więc wszystkiego najlepszego!
    Takie spóźnione życzenia ;)
    http://crazylifesaccordingtoclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, to życzę wszystkiego najlepszego z okazji spóźnionych urodzin :)
    Może jestem tępa, ale nie rozumiem zbytnio co zamówiłeś - wysokiego i ciemnozielonego :D
    Jejku, chciałabym brata, który zamawia dla mnie buty :D A jeżeli te buty to lity to szczyt marzeń!i ;)
    Pozdrawiam <3

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż, to życzę wszystkiego najlepszego z okazji spóźnionych urodzin :)
    Może jestem tępa, ale nie rozumiem zbytnio co zamówiłeś - wysokiego i ciemnozielonego :D
    Jejku, chciałabym brata, który zamawia dla mnie buty :D A jeżeli te buty to lity to szczyt marzeń!i ;)
    Pozdrawiam <3

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę takiego brata który kupuje mi buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. i spóźnione Wszystkiego najlepszego;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D