niedziela, 18 sierpnia 2013

Hot summer days.

Witajcie.. Wiem, że ZNOWU nie pisałem na blogu przez chyba sześć dni.. nie będę się tłumaczył tak jak zawsze, że albo coś mi wypadło, albo nie miałem czasu, ale tak naprawdę nie chciało mi się. Dopiero dzisiaj pomyślałem, że wypadałoby napisać coś na blogu. Może zacznę od wczorajszego dnia kiedy to byłem w Krakowie. Tym razem byłem sam z Roksaną, bo Kinga jest chora i nie mogła jechać. Najpierw poszliśmy do Galerii, potem pochodziliśmy sobie po rynku i tam w okolicach, a potem znowu wróciliśmy do galerii. Najgorsze było siedzenie w pociągu, gdzie było strasznie gorąco i nie było otwartego okna i do tego pełno ludzi, no ale jakoś zniosłem. Kupiłem sobie kurtkę, z której chyba najbardziej jestem zadowolony, dwie bluzki, pasek do spodni i dużo jedzenia w KFC i McDonaldzie. Dzisiaj byłem na mszy na cmentarzu, bo tak jest co rok o tej porze, potem poszedłem się spotkać z Iloną, a potem jeszcze z Adą. Już za tydzień moje urodziny, ciekawi mnie jak to wszystko będzie, chciałbym, żeby w tym czasie przyjechała Ewa, moja kuzynka, mówiła, że przyjedzie pod koniec miesiąca, więc mam nadzieje, że będzie, byłoby fajnie. Dobra, idę się kąpać i spać, bo jestem zmęczony :c Trzymajcie się, cześć. 

Your pretty face and electric soul.

Books | via Tumblr

Untitled

Untitled

11 komentarzy:

  1. Chciałabym pojechać do Krakowa, tak dawno tam nie byłam.
    a ten drugi gif jest z jakiegoś filmu? :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiem.. znalazłem gdzieś tam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym teraz pojechać sobie do Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym teraz pojechać sobie do Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ! ;3
    Obserwujemy ? Odp u mnie.
    Mam pytanko jak zrobiłeś że pojawia się zegar ? ;)
    http://krasnalx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super.

    Za każdą obserwację się odwdzięczam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fan Lany widzę :D
    Z tego, co przeczytałam (i wywnioskowałam) miło spędziłeś czas :) I zakupy się udały :D
    Pozdrawiam ♥

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do Krakowa mam godzinkę. Jakieś 60 km i strasznie lubię tam jeździć! Muszęsię jakoś niedługo przejechać. Trzymaj się, fajny wpis, narazie (:

    xoxo,fraicly.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nigdy nie byłam w Krakowie, muszę sie wybrać :) ciekawie piszesz.
    sanderusbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D