niedziela, 11 sierpnia 2013

Hot summer nights mid July.

Cześć. Muszę Wam powiedzieć, że dzisiaj pójdę drugi raz do kościoła odkąd było bierzmowanie, które było na początku czerwca, ale z tego co wiem każdy robi sobie przerwę od kościoła. Teraz jak pomyślę co było jeszcze dwa miesiące temu, to codzienne chodzenie do tego kościoła, na msze, na spotkania, zdawać pytania, koszmar jakiś. Na szczęście jest już po wszystkim i teraz mogę tylko wspominać. Do rozpoczęcia roku szkolnego zostało jeszcze jakieś dwadzieścia dni, ja sobie tego nie wyobrażam, nie widzę siebie w nowej szkole, w ogóle nie wiem co ja zrobię w ciągu kilku pierwszych dni. Nie mam tam nikogo, a jakoś nie umiem poznawać nowych ludzi, a jak już muszę to nie wychodzi mi to zbytnio. Strasznie się boję i już coraz częściej myślę o tej szkole, co tam będzie, czy poznam jakiś normalnych ludzi, jak będę się uczył, bo przecież za trzy lata matura.. O Boże, jak już nie mam o czym pisać to piszę o szkole, maturze i przyszłości.. Nie wiem po co, bo przecież wtedy coraz więcej myślę o tym, ale chyba nie tylko ja..Nadal nie znalazłem żadnej "pracy", w której mógłbym sobie zarobić trochę pieniędzy, szukałem całe wakacje i nic, ale zobaczymy, przecież wakacje jeszcze trwają. Muszę sobie zamówić plecak na allegro, bo w sklepach chyba jest drożej, a i tak będzie szybciej. Miałem jechać kiedyś do Wesołego Miasteczka i jak zwykle nic nie wyszło, zawsze jak coś zaplanuję to nigdy nic nie wychodzi. :c Dobra, idę się ubrać i doprowadzić do porządku, bo zaraz jadę do jakiejś dziewczyny kupić ksiązki do szkoły, trzymajcie się, cześć.

I've seen the world.

(5) Tumblr

♡ ♡ ♡ | via Tumblr

Live Well, Stay Fit | via Tumblr

5 komentarzy:

  1. ja jestem w tej samej szkole jeszcze, niestety.życzę powodzenia w nowej szkole

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś to będzie w tej szkole.. początki zawsze są trudne :3
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idę do liceum i też w nowej szkole nikogo nie znam. Jeszcze jakoś stres mnie nie dopadł, póki co nadal siedzę w Anglii, więc moje myśli są daleko od szkoły. Zobaczymy jak to będzie :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie to dopiero czeka ;P.
    Masz może konto na Ask.fm?
    Jeśli tak to daj znać na moim asku
    http://ask.fm/crazy5500

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w nowej szkole i wiem co teraz czujesz miałam tak samo rok temu

    http://littlesmilefate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D